onsdag 1. oktober 2008

Menneskelig nålpute!

Det er meg! Denne hører jeg på..

Har hatt andre behandling av akupunktur, og jeg fikk dobbelt så mange nåler i dag. T.o.m. i panna, midt mellom øynene..

Jeg kan bare si for min egen del, men jeg mener det har fungert veldig. Jeg hadde et tilbakefall om jeg kan kalle det noe sånt på mandag, men med litt hjelp så kom jeg meg gjennom det også.
De andre dagene er lette og ledige og jeg nyter hver dag.

Dating er fortsatt helt uaktuelt, men det er en som jeg har snakket med en liten stund som ønsker å treffes. Jeg er derimot litt usikker. Jeg får se hva som skjer framover.
Uansett, så virker han ikke avskrekket av at jeg barn, er separert eller kanskje litt skrullete til tider, og det er gode tegn!

Er det en jeg trenger så må han være litt tålmodig og sterk. Er ferdig med vinglepettere. De får seile sin egen sjø..
Nå må jeg på langsikt, finne en som vet hva han vil og tydelig er klar for meg. Hehe.. Dessuten må han nok slå meg i hodet med noe hardt noe, og si at han vil ha meg. Fram til da så har jeg lukket meg inne. Ingen skal få slippe til, før jeg selv vil.
Det er mye Heidi å bli glad i!

Traff en som jeg ikke har sett på lenge, og jeg fikk samme reaksjon som jeg bruker å få, men hun var veldig oppriktig! Hun mente jeg så helt utrolig bra ut, og blitt litt av et støkke *fnise*
Jeg hadde svart skinnjakke, trange svarte slimjeans, og svart hettegenser. BARE svart! Det er egentlig ikke meg, siden jeg har skydd svart siden jeg var "stor". Da gikk jeg bare i svart og brunt, men nå har jeg våknet litt igjen.

I sommer var det bare hvitt, rosa, og noe brunt som jeg brukte. Nå er det altså svart. Endel grått også, selv om jeg har skydd det helt de siste årene, og dyp lilla. Holder fortsatt på råsa, men den er dypere og mer cerise.
Er veldig glad i farger, men nå har jeg altså falt for det svarte igjen.

Merkelig hvordan ting forandrer seg.

I dag skal far få middag her også, og ha en liten familiemiddag. Det blir hyggelig..
Får vel begynne med å lage mat.

Deilig med høstferie, men nå kjenner jeg at jeg begynner å kjede meg litt på kveldene. Hadde håpet å kunne finne på noe i helgen, men det ser dårlig ut. Får ta med barna til "byen" elns. Man får ikke mer moro enn man lager selv!

1 kommentar:

Gry sa...

Kjære Heidi

Godt å lese om gode dagar. Du fortjener dei så veldig! Blir glad inni meg av å lese. Du ramler kanskje litt, men reiser deg no så raskt og støtt opp att!

Du klarer deg, du tek ansvar for deg og jentene, og du er berre kjempeflink!

Trur eg ville tatt meg tid før eg hadde prøvd meg på nytt forhold om eg var deg. Du treng ingen mann for å klare deg eller gjere deg bedre, men når du kjem til det punktet at du vil innleie eit forhold fordi du trur dette er den rette og fordi det gjer deg godt er det jo flott. Men den rett klarer å vente litt, ikkje forhaste deg. Du er verd å vente på veit du :)

Klem
Gry