lørdag 4. oktober 2008

so what?

Denne er virkelig en ny favoritt! Jeg ække akkurat noen rockestjerne, men jeg kan late som..

Deilige lørdag, som jeg faktisk hadde grudd meg til.. Men nå er det veldig fint.
Har satt en bolledeig, og jeg og jentene skal bake litt. De elsker det! Så får jeg heller få litt vondt i magen av å spise de søte små kreasjonene de har laget.

De legger de søte armene sine rundt meg innimellom og sier ting som bare et barn kan si som smelter mor helt.
Uansett hva som skjer er jeg ufattelig takkenmlig for at jeg har de to flotte vakre, store jentene mine. De gror jo som ugress..

De er litt opptatt av å bli storesøstre, spesielt mellomsøster. Hun føler seg ikke som noen storesøster lenger siden minstemann døde, så det vil hun gjerne bli igjen. Er det en ting jeg gjerne skulle gitt dem er det småsøsken, men det ser nok heller litt mørkt ut på noen år.
Jeg kjenner også at jeg fysisk er veldig klar for flere barn, merkelig nok.. Men selvsagt under rette omstendighetene.

Det ville vært en stor sorg for meg å ikke kunne fått flere barn, men jeg hadde vel klart det også. Det er så mye jeg skal måtte svelge føler jeg. ( Heidi gjør seg til et offer.. igjen.. )
Må dykke litt i selvmedlidenheten min, for det er jammen ikke mange som ville klart det jeg har klart. ( må booste selvtilliten her.. )

Jeg har født tre flotte barn, bare det å gå gjennom et svangerskap er tungt i seg selv, om du ikke skal måtte føde tre små mennesker *AU*. Småbarnstiden er hektisk og til tider slitsom, men selvsagt verdt det.
Plutselig begynner de på skolen.. ( tenk JEG har to skolebarn.. *henter haka opp fra gulvet*)

Jeg har gjort noe som så veldig veldig mange ønsker, nemlig å gå ned i vekt. Enda er det mer igjen, men det kommer seg. ( røft ti kilo igjen.. ) Men da blir jeg tynn altså, men det vil jeg gjerne klare..

Jeg har klart disse tingene, og det i en alder av 26 år. Jeg har ingen lang utdannelse, ikke er jeg så veldig smart heller vil jeg tro, men jeg er et godt menneske, som fortjener gode ting, som mange andre gode mennesker gjør.
Men livet er ikke rettferdig..

Nå skal jeg ikke tenke flere tanker, for nå skal vi lage boller. Skal behørlig dokumenteres med bilder, som seg hør og bør.

Ingen kommentarer: