mandag 27. oktober 2008

You`re so vain!

You probably think this blog is about you! *fnise*

Det ble en hektisk helg, men jeg rakk å kjede meg i bilen på vei hjem..
Så derfor kommer disse bildene. Jeg tok bilder av flere i bilen også, men der velger jeg aktiv sensur.



Ellers går dagene veldig fint. I dag hadde jeg en time med nålpute-damen min, og jeg sitter atter igjen med en nål i øret. I morgen er det tur til kompisen min, og jeg regner med at det går bra. Noe skjer hele tiden, men jeg takler det.
Jeg tenner fortsatt lys, og prøver å kose meg og slappe av noen minutter hver dag. Litt sånn stille-time, bare ikke en hel time, men noen minutter hvor jeg reflekterer litt over mitt. NÅ hadde kompisen min vært stolt av meg! Jeg REFLEKTERER!
Og jeg kan bare si fullt og helt, at akupunktur fungerer! Det er godt å kunne gjøre noe, i samarbeid med kompisen. T.o.m. kompisen har en tro på det. Me får sjå..



Apekatten er en del av livet mitt igjen.. Jeg holder det hele litt på avstand, men det er vanskelig. Jeg tenker og tenker, men jeg liker ikke svaret jeg kommer fram til. Jeg vil derfor ta tiden litt til hjelp, men gud bedre meg som jeg tenker.
Ut av øyet, ut av sinn. Uansett hva som skjer, så VET jeg at jeg klarer meg. Det er noe nytt.. Faktisk, kanskje jeg t.o.m. får det bedre?
Hvem vet.. Det er "spennende" tider.

Ingen kommentarer: