torsdag 2. oktober 2008

Moi i råååsa..



Meee!! I fargen som nevnt i forrige innlegg..

Denne hører jeg på..
Blir så i godt humør av den.

I kveld er det tacokveld sammen med en variert gruppe mennesker. Hehe.. Men det blir gøy. Taco er alltid en slager!

I morgen kveld er jeg opptatt, og det blir gøy. Kjenner jeg kjeder meg litt her nå. Gleder meg veldig til neste uke. Da skjer det mye på engang.
Jeg synes det er rart å tenke på at for bare halvannet år siden var jeg en travel gift kvinne med tre barn. Mine verste bekymringer var hva vi skulle ha til middag, og hvordan kabalen skulle legges så den kunne gå opp i forhold til logistikk. Det kokte til tider rundt meg, men jeg elsket det. Unger som kom og gikk, en haug med klesvask HELE tiden, skulle tro de formerte seg, men midt i alt kaoset så hadde jeg det kanskje ikke alltid så godt ( ref: ekteskapet ) men jeg likte alle delene.

Savner de gode dagene, og de gode tingene. Savner å ha for mange ting å gjøre.. Hehe.. Rart å tenke på. Jeg vet at jeg brukte tid på å sette pris på det også, selv om jeg var sliten og ikke alltid fikk sove. Jeg var så dypt og inderlig opptatt av at jeg tross alt hadde det veldig bra, og jeg var utrolig heldig med å ha fått tre friske barn. Og jeg hadde de hos meg.. Alle tre!

Uansett hvor mange barn jeg får, vil det alltid mangle en. Dette er tatt en hel vanlig hverdag, i noe som føles et helt annet liv.




Savner å nusse den lille gropa bak i nakken der.. Da lo han så godt.


Ikke så heldig vinkel av mor, men det smilet sier alt!


Liten ramp..

3 kommentarer:

mokki sa...

har sagt det før og sier det igjen.. du e rutrolig flott heidi. og rååsa kler deg!!

og vakre minstemann da... så utrolig nydelig.. så utrolig lik mammaen sin..
det er ikke vanskelig å forstå at du savner han.. hvem ville ikke savnet barnet sitt..

håper du fortsetter å ha gode og fine dager. det er godt å lese bloggen din.

Sigrid sa...

Han er så vakker!
Tårene triller her...

Og du ser kjempebra ut! Jeg er imponert og glad på dine vegne. Det er så godt å vite at du har det bedre nå, selv om det river i mammahjertet mitt når jeg tenker på den store sorgen din det må være å miste Mistemann.

Klem og god helg!

Kine sa...

Han er bare så utrolig vakker........