fredag 17. oktober 2008

Da var det unnagjort!

Frøkna har vært på sykehuset og hatt laktosebelastning.. En totalt hjernedød favorittsang.. Her nynnes det i vei!

Det gikk supert! I solidaritet med datteren så fikk heller ikke mor frokost, for hun måtte jo faste..
Ei heller drikke. Det løste mor seinere ved å bestikke datteren med en bamse for å kunne få lov til å ta en slurk med noe å drikke ( og spise en kvikk lunsj, men om det ble oppfattet vet jeg ikke.. ) Bamsen var hvertfall dyyyr, men jeg vet jeg vet..
Dårlig morTM.


Her er noen bilder hvertfall! Vi var der totalt 3,5 time, og mesteparten av tiden ble unnagjort foran tven, og mor leste faktisk lekser, selv om alle bokstavene til slutt ble små lekre godisbiter, og jeg innbilte meg at jeg hørte vann overalt. ( jada, helt gal )
Jeg kan gå i lang periode uten å spise, men nå som jeg ikke får lov, så ble jeg jo helt tullete..
Tven fikk vi låne for en sykepleier som stelte minstemann kom, og det var veldig hyggelig. Vi fikk pratet litt om tiden etterpå..


Men altså, her kommer det noen bilder.





Jada, en trøtt mor.. Det ble ikke bedre utover dagen heller, før koffeinet i colan slo inn.. WOOHOO.. HYPER!!


Etter en halvtime på en trestol, så kom en skjønn engel med en god lenestol, med fotstøtte. ( følte meg _litt_ rar når flere foreldre kom, og jeg omtrent halvsov der i godstolen, men jeg fikk lest flere kapitler! )

Jeg elsker å ha store barn.. Du kan gi dem en tv, en ds, et blad, og de sitter der pent og venter. Det er _nesten_ så jeg ikke vil ha flere barn, for jeg blir sliten bare av å se på de andre løper etter sine små, høre på sutring, bære på de, og underholde etter alle kunstens regler. Stønn..




Sist, men ikke minst gikk vi under kunstinstallasjonen som spiller lyder når du går under. Selv godt voksne mennesker strena under der, og skulle gå der så de fikk høre pling, plong og plink. Snodig det der.. Jeg fant det selv ganske festlig å gå under, så jeg gikk sammen med dattern ( jada, en unnskyldning ) fram og tilbake.
*fnise* Man blir aldri helt voksen nei!

Svaret på prøven var til nå negativt, men jeg skulle ringe på mandag om det kom noen andre symptomer. Så da får mor gjøre det..

Nå er det endelig helg, og jeg gleder meg!

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

I stood under one of those art things one time at Oslo S, except that I didn't know that it was there and the noise was some guy whispering. Scared the crap out of me and I jumped and yelped. Everyone stared and your brother had quite a good laugh.

Heidi sa...

lol..
That is so like you, heather.
giggles

<3