torsdag 30. oktober 2008

juhu..

Nå er det ikke meningen at denne bloggen skal oppdateres hver dag, men jeg kjeder meg nå så da får dere heller bære over med meg.. Hører på denne..

Ser ut som den nye layouten på bloggen er godt likt, og det var hyggelig.

Jeg prøver!

I morgen er det fredag, og som dattern her sa høyt og tydelig var at hun gledet seg til å hel helg med meg! Det må jeg si varmet veldig..
Jeg har egentlig hatt en skikkelig dårlig dag. Det har skjedd små ting i dag, som har gjort denne dagen til en pyton dag. Samtidig er det ting som har skjedd som har gjort den god. En hyggelig tlf samtale, der jeg kan utøse min frustrasjon, en liten hilsen på internett, en klem fra datteren, og et kort fra den andre.

" til mamma. Happi Halovin. Fra datteren"
*snufs*

Må jo bli litt rørt da..
I morgen skal vi ut på en liten utflukt. Det blir spennende.. Det er enda mer spennende å finne ut av hva jeg vil, for det vet jeg ikke. Ikke riktig enda.. Men det kommer seg. For hver dag som går blir jeg mer og mer sikker på hvor usikker jeg er. Heh..
Ikke at det hjelper..
Hvorfor kan ikke ting bare stemme sammen? Hva hjertet vil, og hva fornuften sier? Hvorfor SKAL alltid ting være så vanskelig?

*rister oppgitt på hodet*

Nå er hvertfall jentene lagt seg, og det er nesten helt stille her. Bare radioen som summer i hjørnet, lysene er tent, og jeg venter på et besøk.

Sukk hjertet, men brist ikke..

3 kommentarer:

Kine sa...

Veldig hyggelig med daglige oppdateringer Heidi :-) Leser alt og det meste med et smil :-)


Kos deg med besøk, og ha en fortreffelig helg, hva den enn måtte ha og by på!...


*Klem*

Alexy sa...

Hei Heidi!

Er stadig inne og leser, ikke så ofte jeg legger igjen spor, men jeg er her.;)

Du ser virkelig flott ut og om jeg noen gang støter på deg på gata, så skal jeg stoppe deg og gi meg til kjenne.;)

Ha ei fortreffelig helg!

Masse klemmer fra Alexy.

mokki sa...

lenge siden jeg har skrevet til deg, men det betyr ikke at jeg ikke leser.

det er altid like hyggelig med oppdateringer. dere må ha en hyggelig helg sammen.

klem fra mokki