lørdag 18. oktober 2008

Lørdag lørdag..

Sangen måtte få sitt eget innlegg, så klart.. Denne hører jeg på nå..

Denne frøkna skal ut i kveld, og det håper jeg blir bra. Står fortsatt å vurderer hva jeg skal ha på meg. En vennine bad meg om å dra naken og ta med øl. Da blir jeg populær *fnise*

Men altså.. Klær skal være mitt minste problem.

Ellers har jeg omsider fått sendt søknaden til lånekassen, så nå får jeg enda mer gjeld. Woohoo! ( jeg får jo bare håpe det.. )

Neste uke skal jeg på visningstime og se bildene av minstemann og resten av familien. De tok vi når han var rundt 5 måneder. Jeg dro aldri på den første visningen, så Far lurte på hvorfor jeg plutselig ville meg selv så vondt.
Akkja.. Jeg føler virkelig at jeg må se de igjen, og jeg håper jeg får mulighet til å kjøpe ett. Det hadde vært lettere om jeg visste hundre prosent hva jeg fikk av lånekassa, og når det kom.
Enn så lenge er det 8 ukers behandlingstid, og de krever sikkert noe mer dokumentasjon, men vi får se..

Nå i kveld skal jeg bare kose meg. Kose meg sammen med gode venner, og ha det gøy!
Jeg skal pynte meg, og guuu som jeg liker å pynte meg. Jeg vet jeg har gått ned et par kilo til for buksene henger og slenger. Jeg når snart en ny magisk grense, og det er bare helt nydelig! Jeg har ikke veid så lite som dette på flere år. Siden rett etter jeg fødte eldste, og synes jeg var smellfeit som veide 15 kilo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid elns.

Herlighet! Jeg skulle ha skammet meg.. Også har jeg åpnet så alle kan legge inn en kommentar, selv de anonyme. Det hadde visst vært en sperre der så jeg, men nå er det fikset.


God helg!



6 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

You read it, everyone! Now just anybody can leave comments! We can all go nuts! Let's.... let's....

let's... um....

oh forget it.

Anonym sa...

Jeg syns du skulle lagt ut et kontonummer slik at alle som har lyst kan få spleise på bilde i julegave til deg!

Ingrid- fast leser.
Ps. You look goooooood;)

Anonym sa...

Lykke til på byn
Bare lurte på om du viste at du kan få passord slik at du kan se bildene fra fame hjemme hos deg selv.

Anonym sa...

Sier som Ingrid, legg ut et kontonummer. Vi er flere som gjerne vil hjelpe med bilde av minstemann i julegave til deg ;)

Og du så virkelig bra ut idag :) Ha en fin kveld!

Heidi sa...

Så hyggelig! Alt jeg vet nå er at minstemann kontoen er aktiv fortsatt, for de som vil.

Kvelden ble veldig hyggelig!! :D

Anonym sa...

Heisann

Trur du må ha kjøpt for ein viss sum før ein får tilbud om å sjå bilda heimanfra med passord. Vi har fått for eine gongen vi var der, men ikkje for den gongen da vi kun kjøpte eit lite bilde.

Fint at du fekk ein hyggeleg kveld :)

Klem
Gry