fredag 24. oktober 2008

fredag fredag..

and thank God its friday..

Ikke at uken har vært lang, men den har vært mye tanker. Jeg må ta et valg nå som jeg er ganske sikker på at jeg vil angre på, for hjertet mitt sier nei, men fornuften min sier jeg bare må gjøre det. Blir ferdig, sette en strek og gå videre.

Hvorfor skal slike ting være så vanskelige? Jeg kan ikke leve med usikkerheten, tror jeg. Så jeg må gjøre noe.

Jeg har enda noen dager igjen å tenke på, og jeg får bare ta det jeg får der og da, og gå på det.

Heidi har fått muskler, Heidi står støtt, og det er rart. Veldig rart.. Jeg begynner å kjenne meg som den gamle Heidi, men bare ny og forbedret. Dærsken så deilig!
Jeg skal ikke si at jeg har det så godt hele tiden, eller at jeg ikke ønsker å forandre på ting, men jeg er ikke hele tiden redd for at teppet skal nappes vekk under meg. Jeg vet hvor jeg står, og det er trygt og godt.

Jeg gleder meg veldig til å se bildene, og jeg synes ikke tiden kan gå fort nok. Det er et stykke unna, så det må planlegges litt, men jeg håper å kunne få hentet de så fort så mulig.

Venter nokså utålmodig på svar fra lånekassen også.. Synes Ting Tar Ille Lang Tid..
Skulle ønske tålmodighet fantes på tube!

På søndag er det barnebursdag, og det blir vel bra. Eldste gleder seg veldig hvertfall, og det er bra. Hun fikk ikke invitere alle hun ville, for et sted må vi si stopp. Hun er så utrolig sosial og glad i alle, at det er vanskelig å si nei. Etter å ha gått gjennom lista, så angret hun seg gang på gang. Det er ikke lett..

Jeg håper hun får en flott dag, og jeg ønsker meg en rolig fredagskveld.

1 kommentar:

Kine sa...

...og nå har du vekket nyskjerrigheten i meg! Din luring :-)



Skjønner at du verker etter å se bildene! Som du sier så har du ikke mange nok bilder av Minstemann, så at du nå skal få skikkelige profesjonelle bilder av han, og deg med, det må være fantastisk!

Og til bursdagsbarnet, så er det jammen vanskelig å bestemme seg ja. Ett sted går grensen og da er det fryktelig å skulle velge mellom flere goder.. Sånn sett et luksusproblem. Ikke greit for de som knapt har noen å be i det hele tatt..
Godt at hun er ei sosial jente :-)



Masse god helg til deg Heidi, og forsett og stå stått! Så deilig det må være for deg :-)


Take care, og vit at jeg tenker mye på deg, også i disse gode dager ;-)


Klem...