lørdag 25. oktober 2008

LØRDAG!

En liten tur til systembolaget. Det var jo tydeligvis meg og alkisene! Så noen der som fylte en hel trillekufjert. Jaja, noen har ikke et liv..

Varene som ble innkjøpt skal konsumeres i løpet av kvelden!

Etter dette ble noe mat innkjøpt, og jeg tok en kjapp sykletur. Det er en veldig deilig runde som jeg sykler, og nå valgte jeg å ta en kjapp skogstur også.
Der ble jeg møkkete! Virkelig møkkete, men det var fryktelig morsomt..



Synes kanskje ikke så godt, men den var skikkelig møkkete! Inkl føreren..


Nå skal jeg kose meg i kveld, med god mat og venner.


Dette er selvfølgelig meg..

1 kommentar:

mo sa...

så bra du ser ut!!!
jeg føler meg som den kikkern, som snoker i bloggen din. du aner jo ikke hvem jeg er, men jeg klarer ikke helt gi slipp på deg og minstemann. jeg har fulgt dere lenge og tenker ofte på dere.
jeg beundrer deg stort!