tirsdag 30. september 2008

Deilige tirsdag..

Denne dagen har vært fin på mange måter.

Tok en sykletur til graven, og satte på lys, ryddet litt, satt noen nelliker der, og la kortet fra storesøster.



Jeg liker egentlig ikke nelliker, men akkurat disse hadde en så pen høstfarge. Og nå er det virkelig høsten.
Måtte kle meg godt når jeg syklet, for til graven så rakk jeg å bli ganske kald. Tok en laaang dusj etterpå, og hadde en liten spa-dag i dusjen.
Hårkur, og skrubbet kroppen. Etterpå smurte jeg omtrent alle kriker og kroker, før jeg kledde på meg ull undertøy, og kosebukser.

Livet er godt!

Nå etter å ha inntatt middag, og barna er parkert foran "barnevakten" så benytter jeg anledningen til å skrible ned noen ord.

Har ingen sang i dag, uten en jeg driver å nynner på. Den har en utrolig morsom sekvens inni der med våpen som blir skutt. Her kommer den..

Ha en flott tirsdag! og takk for de fine kommentarene..

1 kommentar:

Kine sa...

Hjerteskjærende, vakkert gravsted.

*gråter*