tirsdag 23. september 2008

suddenly I see..

Og jeg ser klart.. *fnise* med linsene vel og merke.. Denne hører jeg på, igjen så finner sangene meg..

To skritt fram, og to tilbake, men jeg kjenner meg bedre og bedre for hver dag som går. Hver dag som jeg investere i Heidi AS.

Jeg gleder meg, og jeg koser meg over livet! Jeg har tatt meg i å le godt, og le lenge av helt små filleting. Jeg finner endelig glede i å gjøre de mest enkle ting.
En kveld aleine virker ikke så avskrekkende, men godt.

Du villle ikke likt å vite hvor redd og skremmende det har vært å skulle tenke på hva jeg skulle gjøre om jeg hadde en kveld hjemme aleine. Men nå fyller kalenderen seg, og det er ikke med menn, men nye hobbier, konserter og andre ting!
Det er plutselig ikke nok tid til å få gjort alt.. Det er helt utrolig..

Superior begynner å føle seg bra! Tvers igjennom.. Jeg har fortsatt mørke tanker, og enkelte kvelder så vil jeg helst ikke våkne igjen, men så gjør jeg det, og jeg takker min lykkestjerne at jeg er ung, ved god helse og har to vakre barn!

Jeg må være den heldigste i hele verden. Jeg har gode venner som bryr seg, og en flott mamma som stiller opp i alt. Uansett hvor mange ganger jeg snubler sås tår hun der og blåser på såret, og ber meg reise meg igjen.
Takk mamma, for du er den du er.. Jeg håper jeg kan få mange gode år sammen med deg.

Dette mørket som omslutter mine tanker er som blåst bort. Det skjedde noe på søndag, da jeg var ute med barna. Jeg har enda ikke landa helt.

Om jeg aldri får en kjæreste, så spiller det ingen rolle. Det er så mye jeg vil gjøre, og oppleve!

Livet, gjør deg klar for Heidi. For Heidi er god nok, og Heidi er klar for deg!

Med denne..


så ser jeg slik ut:



Og jeg kommer meg hit.. Aleine, uten å være avhengig av andre.. Hvertfall inntil snøen kommer..



For jeg har lyst til å huske denne lille gutten.. <3 min vakre minstemann..


Du ble tatt fra meg, men jeg skal jammen leve for oss begge! Du var og er for god for denne verden..
Elsker deg!

5 kommentarer:

Sigrid sa...

Det er så godt å lese bloggen din når du virker å ha det bra :) Endelig kommer det gode dager til deg, og det har du så veldig fortjent!
Og så vakre vakre Minstemann da :rørt: Jeg har ikke ord, men du skal vite at dere begge ofte er i mine tanker, og at han aldri kommer til å bli glemte.

MrsSoersdal sa...

Yikes, blindsided :P

Good to have another pic of him though :) The weather looks beautiful I'm so jealous.

Kine sa...

Dette innlegger bare spruter det livsglede av :-) Og en hærlig sang til!


Kjempegodt for meg som leser av denne og tidligere blogger, at du nå er inne i en så bra periode. Jeg sier periode fordi jeg vet du vil slite mye enda, men en periode kan da være fryktelig lang! Og jeg håper nedturene blir raske når de kommer, slik at du fort kommer deg opp på det nivået du er på i dag. For det må jo være fantastisk for deg å kjenne at du fungerer igjen, at fallet har stoppet opp og at livet smiler til deg igjen.

Du sier at du skal leve livet for dere begge, og det syns jeg var så bra sagt. Gjennom deg lever Minstemann videre, og kanskje det er hans energi du kjenner strømmer gjennom deg nå? Må i såfall være en vidundelig følelse...

Skal si du har fylt opp timeplanen din! Deilig å ha noe å fylle dagene med, og de derre mannfolkene kan du sikkert fint vente med ;-) Fint å bare være Heidi.. Du har et flott nettverk rundt deg nå skjønner jeg, så noe må ha forandret seg til det bedre. Og så koselig å ha en så flott Mamma i nærheten :-)


Så vakkert gravsted han har. Goe, goe Minstemann, han fortjener det fineste stedet! Og det bildet der... Akkurat det der har jeg ofte på netthinna når jeg tenker på han. Den supernusselige trutmunnen, og de blå øynene som borrer seg helt inn til hjerterota mi...




Stor klem til supersportye Heidi!

Lene sa...

For et kjempe vakkert gravsted du har å gå/sykle til. Det var virkelig godgutten div verdig..

Du ser forresten veldig godt ut, gleder meg over å kunne holde følge med deg ;)

Nydelig bilde av god gutten din,...

Cecilie sa...

Vet du Heidi, det er så godt å lese bloggen din for tiden. Det lyser igjennom at du har det bedre enn på lenge, og det unner jeg deg virkelig!!
Dessuten vil jeg rose deg for innsatsen du har lagt ned i kroppen din, sånn rent fysisk! Ei lekker snelle, ja det er du!!

Klemz fra ei som har trua på deg!