onsdag 24. september 2008

I`ve reached the top!

Denne nye hobbyen min er altså å KLATRE! Denne hører jeg på..
Det er kjempe gøy, og jeg likte det veldig godt. Nå er jeg så dø i armene at jeg knapt kan skrive..

Bildebevis, bare ikke blås det opp. Hehe.. Føler ikke jeg ser så lekker ut!



Denne veggen kom jeg opp. Det ser ikke så høyt ut, for jeg holde kamera litt opp og jeg er ikke 30 cm høy heller, så den viser ca 3/4 av veggen.. Unnskyldinger, unnskyldninger.. jada..


Det var som sagt veldig morsomt, og jeg er helt dø i armene. Tror nok jeg kan se langt etter den sykleturen min i morgen. Nå er det høstferie, og da får jeg vente en uke til neste gang.

Jeg har fått klatra mye bare i dag, og nå er målet å ta det klatrekortet, så jeg kan prøve meg på veggen i Oslo. Jeg fikk t.o.m. prøve meg med å sikre. Det var kjempe morsomt, men jeg var veldig nervøs. Tenk om fyren detter liksom!
Det som er kjekt er at jeg er så tung, så jeg kan lett sikre noen av de tyngre mannfolka. Hehe.. Enn så lenge hvertfall, jeg skal jo mer ned i vekt.

Instruktøren sa jeg hadde flotte hamstringmuskler! Det er de musklene som sitter bak på låret, og siden jeg ikke er av de korteste så er jeg som skapt for klatring. Jeg har sterke armer, og klarte meg veldig lenge!

Jeg er veldig veldig glad!

Jeg har også begynt med akupunktur, og sitter akkurat nuh med en nål teipet inni øret av alle ting.
Jeg håper det får den effekten jeg vil den skal ha, for det trenger jeg nå. Merker bare i dag at jeg er roligere, mer samlet i tankene, og jevnt over mindre rastløs. Det er utrolig deilig.

Så det er det som skjer hos meg for tiden! Det er jo høstferie fra skolen også, så neste uke er det ganske stille. Men jeg skal trene med sykkel, spinne og trene styrke som vanlig. Jeg skal bli i kanonform!!

men ikke så ille..

4 kommentarer:

Kine sa...

Bøyer meg i støvet!! Du har jo tatt helt av! *ler*

Syns du er vanvittig flink, du kan være kanonstolt av deg selv :-)


Ser ikke enkelt ut å klatre opp der, så du må ha mye styrke i armene. Finns ikke mye fiskeboller der nei!

Klem, klem...

Heidi sa...

Hehe..

Nei, det skal da være litt muskler inni der håper jeg. Merket det godt i dag!
<3

MrsSoersdal sa...

woohoo! That's quite a wall <3

Gry sa...

Kjære Heidi

No har eg ikkje lese her på ei lita stund, og det må eg seie. Dei siste innlegga dine gjer meg så glad! Du er så sprek, opplagt og klarer alt sjølv. Du er superior! ingen tvil om det. Du lever livet til beste for deg, jentene og minnet om Minstemann. Vær stolt av det sjølv! Håper du ikkje blir heilt som det siste bildet her :)

Klem
Gry