mandag 1. september 2008

A new day has come

Denne hører jeg selvfølgelig på!

En ny uke.. Nye dager! Hva kan man finne på mon tro..

Grav deg ned i tide, det er ingen skam å snu o.s.v. Tja, kanskje ikke..
Skulle ønske jeg kunne snu noen ganger, men jeg har visst dårlige bremser. Føler meg litt som en trafikkulykke. Flere kjører sakte forbi, for å se alle de grusomme detaljene. Men meg om det..

Jeg skal være litt positiv, men du verden som kjenner at det er mandag! DET ER MANDAG!
Jeg skulle ha fikset noen papirer i dag, men luften har gått litt ut av meg.
Det er en dag i morgen, er det ikke?

Som jeg skulle ønske at det var våren nå. Det føles sånn.. Det er kjølig på morning, og man kan få frostpust på kvelden. Som jeg hadde gledet meg til å få noen lysere dager i møte nå. Gjøre hele sommeren om igjen. Hva ville jeg ikke gitt for å kunne gjøre ting om igjen..
Spørsmålet er, når du vet det du vet nå, ville du ha gjort alt om igjen? Det er stor fare for at jeg ville sagt ja.
Jeg ville ha gjort alt engang til.. Bare for å få en liten glimt av noe godt.
For det har vært godt. Sommeren har vært god på mange måter.

Jeg har truffet mennesker jeg ikke trodde jeg skulle treffe, blitt glad i noen jeg ikke trodde jeg ville bli glad i, og opplevd ting jeg ikke trodde var mulig.
Det er mye apekatten sin skyld, men hvor lenge vil det vare?

Man får nyte ting så lenge man kan. Man har ingen garantier. Det viktigste er å ikke la noe tullete som stolheten komme i veien for noe.
Man har bare et liv, og man får gjøre så godt det lar seg gjøre. Noen ganger må man nøye seg med andreplassen.

Accept that some days you're the pigeon, and some days you're the statue

3 kommentarer:

Kine sa...

Fin og trist sang...

Ønsker deg en fin uke Heidi..

Mandag er en hersens dag som vi fleste ikke syns noe særlig om...


Klem igjen :-)

Alexy sa...

Hei Heidi!

Her er du! Jeg satt her i sted og tenkte jeg skulle titte innom minstemann-bloggen, kanskje det var noe aktivitet der. Og jammen var det ikke det! Ble glad, for nå kan jeg følge deg videre likevel.:)

Du er bare så nydelig, Heidi! Det du har gjort det siste året, står det respekt av!

Minstemann er enda i mine tanker, har virkelig satt dype spor i meg. Jeg håper livet kan fare fint med deg nå. Utrolig koselig at du har truffet en apekatt, høres ut som en du trenger.

Masse klemmer fra Alexy.

Toril sa...

Tenkte jeg måtte legge igjen et lite spor...

Har fulgt deg og minstemann i over et år nå, men lenge siden jeg har lagt igjen noe spor. Tenkte mye på minstemann i det siste, og mannen min og husket han på årsdagen for at han gikk bort. Så han har satt dype spor hos oss begge.

Flott at du har funnet deg en apekatt, håper han gir deg mye glede fremover.

Stå på Heidi, jeg heier på deg. Du er utrolig flink og skriver så bra!

Klem fra Toril