tirsdag 9. september 2008

Lenge siden sist..

Og jeg kommer bare for en snarvisitt.

Ting er litt kaotisk, og jeg venter på et svar. Et svar som enten er godt eller dårlig. Jeg prøver å leve som normalt i denne tiden, men jeg takker min lykkestjerne at jeg har barnefri nå denne uka så jeg kan reagere som jeg gjør.

Jeg savner apekatten, og hans gode ord og klemmer.

Jeg skal om ikke lenge på et møte med skolen min, og da får jeg tenkt på noe annet. Det er veldig deilig, for jeg lider slik jeg har det nå.
Jeg får flere tilbud om ting å gjøre, men jeg vil bare krype ned i dyna mi og ikke stå opp igjen.

Hehe.. Dette skulle være en lystig blogg, og jeg ville dette skulle være starten på noe nytt, men det ble ikke det, så jeg kunne spart meg hele bloggen.
Egentlig..

Jentene har det bra, men hvor bra kan de ha det når jeg ikke har det så bra? Det vet jeg ikke, men jeg prøver hvertfall. Jeg prøver å sette den denne brikken sammen med den andre, og etterhvert blir dette hjertet mitt, dette livet mitt kanskje helt?
Eller kanskje det aldri blir helt igjen?
Det er kanskje å forvente for mye akkurat nå.. Men det skal få ta den tiden det tar!

Jeg har all tid i verden, og jeg er ikke redd for å bruke den. HA! Tenk, jeg er ung, ikke så verst å verken snakke med eller se på, og jeg er snill som dagen er lang. En eller annen gang så skjer det gode ting med snille jenter!

apekatten <3

5 kommentarer:

Sigrid sa...

Det ordner seg for snille jenter, og jeg er sikker på at dette garantert gjelder for Heidi!

Linn sa...

Det er vel ingen som forventer at du skal hoppe av glede i disse dager.

Men bare vent...jeg er sikker på at det ordner seg for deg, med tid og stunder.

Kine sa...

Ting bare må ordne seg for deg nå. Hva du enn venter på, så håper jeg du ikke skal gjennom flere skuffelser og nederlag nå. Lykken skal komme til deg, det bare vet jeg!

Stor klem til deg, jeg heier på det vet du *klem*

mokki sa...

håper svaret er udelt positivt, og håper i det lengste at alt ordner seg for deg.

Unknown sa...

Signerer de andre her; det ordner seg for snille piker til slutt!
Håper du får det svaret du ønsker deg, lykke til! klem