tirsdag 2. september 2008

Et liten visitt..

Hører på denne, den er nydelig!

Føler meg akkurat slik nå! Det passer hele dagen min faktisk..

For dagen i dag har vært bra på mange måter. Hadde en time med kompisen min, og det var godvondt.
Har levert mange papirer og en kvittering. Fikk inntaksbrevet i posten i dag, som sier jeg er kommet inn på skole!
Den skal NAV få i morgen..

Ting ser ut til å løsne for meg. På mange måter. På andre måter ser det ut til at jeg ikke er ferdig med å ramle lenger ned.. Kanskje jeg nå med tiden får andre ting å tenke på, og kan la dette andre bare ligge.

Jeg har fått to vakre blomster i dag, og da ble jeg veldig glad.

Dagen i dag har vært tøff, vond, vanskelig, og bra på mange vis. Men jeg lever.. Og det skal jeg gjøre helt fint framover. Jeg skal leve, for jeg er fri..

Jeg har blitt tante igjen, til en liten gutt! Hurra hurra, han kom på sin mors bursdag! Det gikk veldig fort, og jeg håper mor og barn har det bra.

9 kommentarer:

Kine sa...

Grattis med skoleplass!!! :-)

Håper dagen i morgen blir en tanke bedre vennen *klem*

Sigrid sa...

Gratulerer så masse med skoleplass! Og gratulerer med tantebarnet! Klem shg.

Bilder sa...

http://www.youtube.com/watch?v=E5E7u2k1ZSQ

Anonym sa...

gratulerere med tantebarnet, med skoleplass også håper jeg du har en så fin dag som du kan ha oppe i altdu er i!!

rolly sa...

Heia
først så å jeg få si Heidi så fin du har blitt. At du har tatt av hele 34 kg det står det stor respekt av,man kan se hvor minstemann hadde sin skjønnhet fra
Spennende med denne apekatten din også må jeg få si
Kjekt at du har kommet inn på skole også,fint å se at livet ditt går fremover nå
Tenker på deg og kommer til å følge deg videre i denne bloggen også
klem Cathrine,Karmøy

Kari Line sa...

Gratulerer med skoleplass! Spent på hva du skal studere!!! Vil du røpe? Og gratulerer med tantebarn. Håper du vil bli fornøyd med ny tilværelse som student! Godt å lese noen gode nyheter, heidi! Klem kari l.

meg sa...

Gratulerer med skoleplass og med tantebarn!
Klem

mokki sa...

gratulerer med skoleplass heidi. og med det vesle tantebarnet ditt.
håper livet smiler til deg fremover. det unner jeg deg over alt i verden.

Kine sa...

Heisann Heidi,

Var så spent på om du var begynt på skolen?

Håper høsten farer fint med deg, og at tankene dine er lyse og fine.

Vet veien er tung og gå, og tenker utrolig mye på deg. Og tankene mine slipper ikke tak på Minstemann, han er alltid med meg :-)

Klem fra meg...