lørdag 20. september 2008

A bright sunshiny day!

Denne hører jeg på..

Det er en egen tilfredshet som kommer nå.. En egen jeg er aleine, men det gjør absolutt ingenting! Ikke er jeg redd for si at jeg er aleine heller..

Jeg nyter det! Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Jeg liker besøk og ha folk rundt meg, men det å sitte aleine på kvelden med pcen eller hvor _jeg_ får bestemme hva som er på tv er sååååå nydelig.
Hvis jeg ikke vil se på tv, men heller lese en bok så er det _mitt_ valg!

Flere ganger i dag har jeg tatt meg i å smile, smile skikkelig!
Jeg har hatt beøsk av en gammel venn, og han har fått meg til å le flere ganger. Skikkelig le! Sånn ordentlig.. Ikke bare halvhjertet. Jeg er ikke helt meg selv på mange måter enda, men den lille gnisten jeg hadde før er i ferd med å komme tilbake. Det er små nyanser, små forskjeller, men de er der.

Jeg savner apekatten store deler av dagen, og vi har innimellom litt kontakt. Jeg vet at det aldri kan bli noe mellom oss igjen, og jeg burde ikke egentlig tenke på¨han et øyeblikk.
Men jeg har nå engang hatt det veldig bra sammen med han, og han har vært der i en tid hvor jeg trengte noen. Han var glad i meg på et tidspunkt som jeg virkelig trengte det, men det er nok ingenting å bygge videre på.

Nå skal Heidi elske Heidi, og bare Heidi! Jeg er knakende god på så mange måter, og jeg ønsker å bli den beste mannen min skal få. En virkelig strålende Heidi som har det godt med seg selv, og jeg kjenner jeg kommer dit.

Er helt overbevist!

Har startet med en ny hobby håper jeg, og jeg skal dele den etterhvert. Det gir meg noe å tenke på, og jeg får brukt kroppen.

Jeg skyr menn, og er takknemlig for at det ikke er noen unge tilgjengelige menn på treningen. De er der, men om de forviller seg inn i spinningstimen, så kommer de ofte ikke tilbake.
Det er ingen på skolen for meg, og jeg treffer ingen der jeg jobber. Ei heller i denne nye bobbyen min..
Det er en frihet som er helt nydelig..

Jeg har det godt! Det skal bli noe av meg! Jeg må snart kjøpe en str mindre i disse buksene også, og det er FLOTT! JEg går kanskje ikke ned i kilo, men jeg går inn i cm. Det er rent urettferdig, for jeg gjør ingenting for det annet enn å trene og spiser normalt. Jeg skeier ut også, og kan til tider være litt for glade i det søte.

Men det er ingen som gir meg stygge blikk om jeg drikker en glasscola og tar meg sjokolade. Det er jo ingen som ser meg :p
Men jeg skal bli knakende fin når jeg er ferdig. Mannen min skal få det beste, det fortjener han, og det gjør jeg også.

Ha en flott lørdag!!

Ingen kommentarer: