mandag 15. september 2008

Waiting for a miracle

Denne hører jeg på..


Fortsatt en god dag! Det er så godt når tankene klarner og jeg kan se helt klart..
Hatt en fin dag med trening og jeg var ute på café med en gammel kompis. Rart hvordan vi har levd så ulike liv.. Hvordan noen få valg gjør at man kan havne så til de grader på hver sin side av skalaen.
Merkelig..

Etter det, som er nå, dro jeg hjem. Nå venter jeg på barn som skal komme etterhvert.. Så skal jeg og ene datteren på kino. Snakket om det i går, og hun ble så glad. Mye av kvelden i går gikk på å trøste for når hun er sammen med meg så savner hun far, og jeg regner med det er vice versa.

Men vi holdt fokuset på at tiden går fort, og snart skal hun dit igjen. I morgen, altså i dag, skal i bare ha det fint.
Minstefrøkna liker _ikke_ kino, og da mener jeg virkelig IKKE! Hun kunne ikke tenke seg noe verre enn å sitte i en mørk sal med høy lyd. Så hun har bestemt noe annet som hun og mor skal gjøre en annen dag.

Mine vakre små frøkner.. Jeg er utrolig heldig! Så mens jeg venter på et mirakel, så skal jeg kose meg med mine små mirakler her hjemme..

<3

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

Sweet girls! Give them hugs for me.

Kine sa...

Så fint med lette dager og humør som "trenger seg på" :-) Sikkert kjempstas og godt for jentene!

Håper dere hadde det kjekt på kino i går, så blir det vel noe annet gøy for mellomste og deg en annen gang :-)

*de er i mine tanker*

Klem...