søndag 14. september 2008

En god dag!

Så dette måtte jeg bare skrive så fort jeg oppdaget det..

Dagen startet som den pleier. Jeg fikk rullet meg ut av senga, og tusla litt rundt her hjemme fram til jeg dro på trening. Hadde en runde med spinning, også skulle jeg ut etterpå..

Da jeg kom hjem, så kjente jeg det. Ungene er lagt, og jeg plutselig kjente at dette var en god dag. Jeg holdt nesten pusten for det er så lenge siden. Jeg kjente at jeg hadde ledd skikkelig i dag..
Jeg har snakket med noen bekjente og jeg har virkelig bare vært glad. I omtrent hele dag!

Ikke bare et lite øyeblikk, men HELE DAGEN!! Kan du fatte det? Kvelden jeg går i møte nå virker bare helt greit. Jeg vil lade opp litt, for det er litt hektisk de neste dagene. Og jeg GLEDER MEG!!

Jeg setter stoooort kryss i taket og bare takker for at jeg endelig fikk en virkelig GOD DAG!!

*danser som en gal rundt i stua*

3 kommentarer:

Kine sa...

Klem, klem og atter klem!!


Because you're worth it!! :-)

Sigrid sa...

Så godt med en slik dag! Håper det vil komme flere og flere slike dager til deg!

Gry sa...

Kjære Heidi

Så godt med slike dagar. Håper dei vert mange i tida framover!

Klem
Gry