torsdag 3. september 2009

torsdag, og det betyr barnefri..

Det nye dette skoleåret er at vi prøver ha barnefri torsdager hver uke, og annenhver helg. Det betyr at jeg får langhelger den uka/ helgen Far skal ha de. Det synes jeg er ganske greit..

Jeg oppdaget at toasteren min er ødelagt. Kan du se?


Også synes jeg jo at "barna" våre er så søte..


I dag skal jeg ikke gjøre noen ting egentlig.. Ryddet godt i gangen i går, og tørket støv overalt. Så i dag skal jeg bare trene litt, og roe ned. Det blir vel en liten fest til helgen. En vennine som har bursdag. Prøver å være flink med å ikke legge for mye planer i helgene, for det er godt å bare ta ting som de kommer også.

Min mor har fått leilighet i min umiddelbare nærhet, så da betyr det at hun "endelig" får flyttet ut snart. Det blir kanskje enda noen dager til, men da blir jeg omsider "kvitt" henne.. ( hun er ikke problemet, jeg vil heller si at jeg gleder meg til å få plassen min tilbake.. Esker, kufjerter og dilldall har tatt nok av plassen )

Sist, men ikke minst.. Et bilde av utsikten til apekatten.

1 kommentar:

Anonym sa...

....og som du ser på bildet regner det hos noen, som vanlig!