søndag 20. september 2009

Søndag..

Det er virkelig den dagen jeg nyter livet. Da kan jeg ikke stresse i butikken. Jeg er bare rett og slett nødt til å ta det med ro, og gjøre ting hjemme.

Nå er det attpåtil skikkelig høstvær ute, og jeg nyter det.

Har byttet på sengene til jentene, skal straks bytte på min. Min byttes nok i overkant ofte, men jeg elsker å lukte inn friskt nytt sengetøy. Jentene får nytt hver gang de kommer hjem fra far. De har ofte venner på besøk, og pga det er lite mulighet for andre sitte muligheter, så sitter de ofte i sengen. Ergo så byttes det ofte.
Jaja, det er jeg som gjør det, og jeg klager ikke..
;)

Humrer meg gjennom min svigerinnes blogg, når hun skriver om livet sitt. Det er vel så langt det jeg har gjort i dag. Det vil si heller lite. Har ikke tråkket med hunden heller, for jeg kjenner det rusker litt i halsen. Mulig det blir en veldig kort tur.
Tror jeg skal ta det ganske med ro i morgen også, så ikke jeg brått sitter der med noe svineri. Høhø..

Tilbake til klesvasken!