onsdag 23. september 2009

Hva sa jeg!!!

Jeg fikk IKKE sove..

Apekatten passet barna, så han la de hos seg. Da kunne ho mor ta seg en liten tur til en vennine, siden han alt satt hjemme. Hihi.

Når jeg da kom hjem rundt kl 22, så skravlet vi jo litt.. Begynte vel å føle meg litt trøtt? Kanskje? Var det en liten gjesp der nå? hmmm....

La meg da kl 23, og hørte at apekatten sovnet hardt og brutalt. Jeg så klokken bli midnatt, halv ett, to.. Sovnet kanskje litt innimellom, men da jeg så klokka runde 3 da sukket jeg dypt og svor hellig at jeg ikke skulle sovne sånn igjen. *sukk*
Siste jeg husker er det, før jeg ble brutalt vekket av en morgenfrisk apekatt.. joda <3 Men litt <#¤#¤&%%&3
grynt..

Barna er sendt på skolen, og ho mor tar seg av sin online gård. Høste, pløye og så. Koser meg.

Skal straks tusle ned til meg selv, og gjøre alt jeg ikke gjorde i går. Det vil si det meste..

Denne formen min bør være på vei tilbake, ellers orker jeg ikke. Bare tanken på en tur med hundekrekene gjør at jeg blir andpusten. Jeg fatter ikke hva det er! Kanskje jeg bare får bite det i meg..
Og jo, våknet med hodepine igjen. Er det noe på gang mon tro? hmmmmmm...

Ingen kommentarer: