torsdag 10. september 2009

Sol og atter sol

Denne dagen skal nytes med en liten tur ut med frøkna.

Virker som det er enda bedre enn i går, kanskje litt kaldere, men det blåser ikke. Har funnet et lite skogområde som er veldig fint. Et stykke å gå, men vi får se...

Dagen i dag skal brukes på ingenting. Har trent i går, vasket gulvene om tirsdagen, ikke noe støv som skal tørkes, bare en maskin som skal vaskes med klær. Kanskje tømme oppvaskmaskinen. Det er et hardt liv jeg har. ;)

Jeg bruker nok litt for mye tid på pcen og spiller, men så lenge det ikke går utover noe annet er det greit synes jeg. Det forsvinner nok om jeg får begynt å jobbe litt etterhvert. Enn så lenge så nyter jeg tiden jeg har.. Hvem vet hva som skjer neste uke?

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

If you stop playing internet games, my whole social life will collapse beneath me! D:

Sending *super high paying low work job* vibes to Norway.

Love you!

Lisa sa...

Det er jaggu lov å kose seg:)