mandag 7. september 2009

Bilder av meg, natur og hunder.

Jeg har syklet et ritt,( 4,3 mil) og før du spør hvordan jeg rakk å ta bilder så skal jeg forklare..

Jeg syklet turritt, som gikk en time før selve starten.. Alt gikk fint inntil jeg tryna. *sukk* Kjedet hoppet av om igjen, og om igjen.. På de ufrivillig stoppene så tok jeg bilder. Nuh har du fått forklaring..

Ang tryningen min så har jeg et blåmerke / kul på hofta, jeg slo albuen ganske godt så jeg endte opp med å sykle med en arm hele veien. Nå har jeg overbelastet håndleddet, så jeg får ikke trent på en stund. *dobbel sukk* OG sist, men ikke minst. Jeg slo kneet. Det som gikk gjennom hodet mitt i det jeg skjønte hvor dette gikk hen var, " håper jeg ikke slår hull på nye sykkelbuksa mi" For de av dere som var bekymret, så det gikk altså bra med den.

Her komme bilder.. Etter dette bilde, så syklet jeg en god stund, så tryna jeg. Dette her er altså bare et rent stoppe-og-ta-et-bilde-bilde. Jeg regnet med at apekatten ville være bak meg hvert øyeblikk,og jeg fikk jammen i meg bilde av han også. ( ikke lastet opp her) Her har jeg sjøen på venstre hånd.



Her har jeg altså stoppet, etter min tryning og venter nå på apekatten.. Eneste bilde uten hjelm. Herlig sveis.

En bestemt bru i området. Her er jeg litt over halvveis.. Nå går det tråkt med armen gitt.

Meg på brua..

Her er noen bilder av et flott badested.



Bak meg her er stedet jeg tar med barna for å bade på sommeren. Veldig fint..

Her kommer sjøen på høyre siden min, ergo snaaaart framme..

Det blåste litt på vannet, og det var skikkelig trist vær. Rett før dette punktet så tok langdistanserytterne meg igjen.. Det var litt av et syn.

Bak meg ses bilveien jeg følger.. Det var et terrengritt, men store deler av den er på vanlig vei.


Her bedriver hundene med "spooning". Veldig nusselig å se at kontakten dem i mellom kommer seg, selv om det er noe knuffing innimellom. Lille frøkna har knekt hoppe-opp-i-sofan-selv-koden, så nå lever alt på bordet farlig. :)


Frokosten min.. Eller lunsj + lunsjlektyre. da. ( har spist godt til frokost alt, rett skal være rett ) Vet ikke helt hva jeg synes om den serien enda.. ( holder på med odelsjenta og fiolsteinen. Siden rimfrost er ferdig, så ønsker jeg å starte med en ny serie. Forslag?

Klokka er snart tolv, så om ikke så alt for lenge kommer jentene hjem. Jeg har nettopp vært i dusjen, så det sier vel litt :/
Når jeg nå har lastet opp disse bildene, så skjønner jeg at slike bilder kan potensielt hjemsøke meg ved ulike anledninger, feks 30 års-dagen min.. Hmm. Noe å tenke på!

6 kommentarer:

Lisa sa...

*ler* Du er så herlig sarkastisk om deg selv!
Sitter bare å ler jeg.

Lisa sa...

Hmm, dumt spörsmål....men prövd "Isfolket"? Den leser jeg bok etter bok, og gang etter gang.

Heidi sa...

Isfolket er lest! Nettopp ferdig i sommer :D

Lene sa...

Oj! håper formen kommer seg kjapt, og det gjør den nok så trent som du er *jepp*

Likte tilbehøret til boka :D
eg leser også odelsjenta, men har nå starta med å lese Jordmoren også. kjempe bra bøker:)

Lykketil :)
Klem

Anonym sa...

Thea, jordmoren, havets datter er gode serier:)

Anonym sa...

Herregud, spis noe annet jente, du er jo halvfeit!!