fredag 18. september 2009

freddan!

Denna hører jeg på

You's a sexy bitch.. *skrålermed*


I dag har jeg gjort den vanlige gått med hunden, syklet ned til treningen, men denne gangen tok jeg en omvei hjem. Sist så kjente jeg veldig godt at jeg minsket følelsen av å være støl dagen etterpå om jeg tråkket litt godt. Kanskje det har noe med at jeg øker blodtilførselsen elns. Må sjekke det litt mer ut..

I dag jeg har jeg lært at jeg bør revurdere kne-bøyene mine. Har bedt om en ny veiledningstime til uka (kl 09.00 iiiik) og da skal jeg høre om det er noe annet jeg kan gjøre. Eller lære meg de bedre..

Det er utrolig deilig vær, og så godt å kunne sykle ned uten å dø av varmen. Så leit at vinteren står for døren.

As we speak så har jeg en liten hund som ligger i en krøll ved føttene mine <3
Jeg har barnefri, det er fredag.. Hmm.. What to do!

Forventer en telefonstorm etter det her, men jeg har funnet en pen lillaisj cardigan i skapet mitt. Frykter det er noe min mor har glemt igjen.. Men den hang i mitt skap, så den som fant den, vant den, sant? :D
( så jeg føler meg veldig fin med denne nye jakken min.. Hvit topp til, og blå slimjeans. Bare gå ned disse siste kiloene nå så... *sukk* )

Ingen kommentarer: