tirsdag 22. september 2009

Dagen begynte med en liten lur

og det var godt..

Nesten to (!) TIMER.. sukk, så jeg kan se langt etter å sove til kvelden. Jeg hørte nettopp om en episode i går hvor en hadde tatt seg to minutter før personen skulle på jobb, også forsov personen seg. Dust tenkte jeg, som ikke satte på alarm. JADA.

Jeg tok mobilen i hånda, og tenkte æsj, jeg skal jo bare slappe av litt?!?

Vi dropper det tema der tenker jeg..

Lille hundefrøken var så søt som hoppet opp, og la seg langs med meg. Jeg frøs som bare den, for jeg glemte å lukke vindu. Nå fyrer jeg, og sniker meg rundt i et ullteppe. Hihi.

Sendte avgårde ungene, og la meg i en krøll i senga med en ny serie.

"Legdebarna" av Brænne Larsen. Hun har skrevet Rimfrost og Ulveøyne som jeg elsker! Denne gangen er handlingen litt seinere, men veldig fin. Hun trenger litt tid før man blir varm synes jeg, men etter det så klarer man ikke la vre å følge med.

Sagaen om Sunniva var så bra etter bok nr 2, at jeg fortsetter!

Fikk en ladning klær og bøker i helgen, og det var kjærkomment. Mye flott ullundertøy, og det liker vi. Jeg har heldigvis jenter som har tatt min propaganda med at Ull er ikke tull, ull er gull, uten ull blir det bare tull o.l. Fra tidlig høst til sein vår bruker de ull fra topp til tå. Flinke jenter <3

Siden jeg fikk fine høytallere til min bursdag kan jeg streame musikk fra min favoritt radiostasjon. Nrj! Nesten så jeg kan skru opp og høre i hele leiligheten. ( men sånt har man jo sluttet med.. )

Apekatten kom krypene i går kveld, og varmet mitt lille hjerte..Han og hunden ble over. Lille hundefrøken ble så glad over å få besøk, så vi var riktig fornøyde begge to og triste når de dro.

I kveld skal apekatten passe barna, så mor kan gå på foreldremøte. Det er godt man har en apekatt <3

Nuh må jeg bare komme i gang hvis jeg skal få gjort noe som helst. Barna slutter snart på skolen alt. :)

Ingen kommentarer: