søndag 13. september 2009

Helgen min

Det blir litt oppsummering, for det har skjedd noe hele tiden..

Fredag var det tid for tannlegen igjen. Jeg håpet på å få trukket hele tanna, men den sitter der enda. Kanskje like greit.. Brukte omtrent halvannen time i stolen, uten bedøvelse og rotfylte. Naise!
Den er kjempe øm og vond å tygge på, men jeg håper det vil gå over.
Normalt bruker man ikke mye tid til tannlegen, men jeg måtte inn til mitt gamle sted. Det var jo hyggelig, for min mor hadde time etter meg, så vi kjørte sammen. Spiste litt mat etterpå, for det er lang vei, og jaggu rakk vi innom graven. Så i helgen der har det stått 20 nydelige røde roser. Min lille vakre gutt <3

( et av hans bilder har omsider funnet sin vei opp på veggen.. Veldig fint.. )

Hele helgen har jeg hatt barna, utennom et lite avbrekk når far tok de med for å mate ender og se film. Da brukte mor tiden på å vaske ned hele leiligheten. Nok om det, lørdag forsvant hvertfall i ett jafs. Jeg lekte sosial på kvelden, men tidligere på dagen hadde jeg både ryddet og bakt kake. Svømt ganske godt, og gått med hundene.

Søndagen startet hos apekatten, så etter å ha spist en veldig fin frokost ( som er min favoritt sammen med apekatten. Oss fire, stekt egg, rista brød, litt nugatti, spekeskinke.. Ååå *sukker henført* )så var det bare å komme i gang med alt sammen. Smekke ferdig kaka, rydde, vaske, dusje, kle meg, ommøblere, tenne lys, begynne med maten.. Tjooohei! Vips så var svigers her, og jeg kunne slappe av.

Utrolig nydelige er de begge to, og jeg kjenner jeg har absolutt ikke noe vanskeligheter med å prate med dem. Nesten så jeg er skrekkelig misunnelig på apekatten som har et så godt forhold til sin far, og samspillet mor og far imellom. Det er så mange av de..
Dette var første gangen de var hos meg i den nye leiligheten. Virker som de synes det var fint nok. Hmm..

Så nå er det kvelden. I morgen starter en ny uke, og på torsdag til mandag har jeg barnefri. Tja, hva skal man da? Jo, flytte for sin mor.

Jeg tok forresten bilder av kaka, men den ble brått spist opp, så jeg har ikke ferdig resultat. Da blir det bare teit. Hihi.

ZZzzzzZZZzzzzZZZZzzz

Ingen kommentarer: