fredag 25. september 2009

Bråvåknet!

sånn rett etter jeg sovnet.. Begge to kom å fortalte at det hadde vært noen uhell her.. Så det var bare å stå opp å skifte på sengene. Nå merket jeg godt at jeg planlagt at kanskje _en_ hadde et uhell, ikke begge to på likt. Så de fikk rett og slett dele en ren seng, og en ren dyne. Nå har jeg en kjempe vask..sukk.

Men en som snek seg inn midt i all ståheien var apekatten <3 Jeg følte meg ikke helt i form, så jeg la meg ganske tidlig.. Så rundt 22 eller noe sånt. Apekatten kom snikende inn, like før tolv. Jeg ble veldig glad, selv om jeg var stresset. Det er heldigvis lettere å få de til å sove når det har skjedd tidligere på kvelden enn om det skjer midt i nattan.

Note to self:
Trenger mer sengetøy, som matcher! Jeg blir gal av at de ikke har likt, for de skal alltid ha det den andre har, men ingen vil låne bort.. Grynt!

Ellers så skjer det ikke så mye.. Jeg skulle hatt barnefri i går, men far var syk. Så jeg håper han er i farta i dag, for jeg har lagt planer! :D
Planer er bra!

For de som lurer..Det ER høsten :


2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

ALL mustard yellow! Make them both use all mustard yellow! Then neither will want what the other has ever.

Heidi sa...

LOL!

<3