onsdag 9. september 2009

Onsdagshøst-tur

Vi gikk en veldig fin liten tur på en halvøy i området. Lille voffen gikk løs. Spørs hvor lenge hun takler det, før instinktet setter inn og hun beinflyr.

Vurderer elektrisk-bånd, som kan gi ett bittelite støt, for å få henne ut av sporet. Enn så lenge så fungerer godis, men det er sjelden jeg trenger det. Hun er jo så liten enda..

Hun er min lille solstråle, og jeg synes det er så godt å ha en som trøster, slikker og elsker deg fullt og helt. ( note to self: ikke slapp av på sofan, med en hund som synes det er ustyrtelig festelig å hoppe opp og lande på magen )

Er ikke sikkert noen her bryr seg om bilder av naturen, men jeg har tatt noen bilder. Først kommer MEG!!


Her så hun unektelig litt rar ut :/ _litt_ ivrig etter å få løpe..



Etter dette bilde sa det *plopp* og en liten våt hund raste bortover innover øya. Hihi

Bevis på at beveren er her.






Her er dagens *bloopers*
En liten lang hund som bare ikke KAN sitte stille to sekunder..



Man bare MÅ se hva lyden var..

Også var jeg i butikken, og ble overrasket at enkelte kan gå i butikken i pysj. *rister på hodet* Jeg ber ikke om at folk skal være pyntet, men tildekket og delvis anstendig da.. :/ ( kjenner jeg begynner å bli eldre når jeg klager på antrekkene til dagens ungdom)

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

lol it looks like you're going to bite the dog :D

Heidi sa...

Hehe, thats me going " sit, dog.. SIT"