torsdag 17. september 2009

Kosebilder fra under teppet...

Her er det en frøken som koser seg.
Som beskrevet i forrige innlegg, så koser hun seg veldig i en krøll under teppet. <3




Dette er også en bokserie jeg ønsker å begynne på, kanskje?

Jentene er sendt på skolen. Det gikk tråkt i dag.. Den ene har en konsentrasjon som en gullfisk, og må gjetes. Noen dager går det bedre, andre ganger er det skikkelig ille. Som i dag..

Enkle beskjeder blir borte. Glemt, finner på noe annet på veien, somler.. Nesten så at jeg regner med at hun brått setter seg ned og lukter på blomstene. En egen liten Ferdinand. Det er ikke mange som har en slik :)

Men det er noe galt.. Altså galt og galt, noe er ikke helt som det skal. Og hun er nødt til å få hjelp. Hun er søkt inn på PPT, men pga vi flyttet har det ikke skjedd noe på et års tid. HVorfor utrede noen som skal flytte? La oss bruke ressursene på noe som blir boende. Jada, skjønner den.. Men likevel så forstår jeg det ikke. Det er barn vi snakker om her!

Men *sukk* Vår tid kommer også... Museskritt, Heidi, museskritt...
En liten frøken som gjør lekser..



Og bak der ses min "nye" pc-pult.. Det er der jeg sitter når jeg nå taster inn disse bokstavene og ordene i en rar rekkefølge, som skulle være forståelig for andre.

Ingen kommentarer: