lørdag 19. september 2009

Hælj

I dag har jeg vært effektiv. Hører på denne

Det er bra..

Nettopp kommet ut av dusjen etter å ha syklet, og har nå spist litt mat. Vært i byen og fått handlet litt. Hadde det veldig trivelig på en søt lile kafé sammen med min mor. ( spiste ostekake, så da blir Heidi blid :D )

Nå har jeg fikset meg litt, og skal straks tråkke tur med lille frøken. Tja, det er ikke så mye å si..

Mitt liv mangler innhold!!

Lekte sosial i går, og det var hyggelig. Snakket om minstemann, og det gjorde både godt og vondt. Vondt der og da, men godt etterpå. Snakket litt om dette med å gi slipp. Jeg føler jeg gjorde det ultimate en mor kan gjøre, uten å skryte, men å fortelle min lille gutt at nå var det greit. Nå kunne han gi opp og gå videre. Mamma skulle nok klare seg.. Jeg ville heller ha den smerten selv, enn å se han lide mer. At en så liten kropp kan ha slike smerter.. Jeg mister helt pusten.

Museskritt!

Ingen kommentarer: