fredag 9. oktober 2009

Taco-kveld!

I dag ble det tur til Tigerstaden, og det var hyggelig. Snakket så godt med apekatten i bilen, mens frøkna sov.

Fikk unnagjort det vi skulle der, og ventet på at mr monekyboy skulle bli ferdig med sitt møte. Kjøpte litt god mat, og spiste den på veien hjem..

Slapp av barnet, og har nå barnefri! Skulle hatt det i går, men far ville heller ha de i dag, og gjerne litt utover i morgen. Da sier jeg ikke nei, for jeg får mulighet til å spinne litt. Jeg kunne nok tatt de med, for de liker å være på treningssenteret. :)

Nå skulle jeg bare fikse et par ting her hjemme, så skulle apekatten mekke taco til meg. :D

Jeg kjører veldig safe når jeg spiser taco, men lurer veldig på hvordan andre gjør det.. Gi gjerne tips!

Ha en fortreffelig fredag, det skal jeg.

<3

Ingen kommentarer: