fredag 2. oktober 2009

En helt enkel fredag

Og jeg fikk roser av min kjære mor..

Det er alltid hyggelig! Mens jeg like godt tok bilder av de, så tok jeg bilder av kjøkkenvinduet. Der står det ganske mange orkidéer. Jeg elsker dem.. Det er ikke de dyreste, men de blomstrer stadig, og jeg kan flytte de overalt i leiligheten. De som blomstrer havner gjerne ved siden av tven, så jeg kan beundre de hele tiden.
Jeg ser at jeg burde ha strøket duken, men så langt har jeg ikke kommet.. :) 





Her er de alle sammen.. Om de viser tegn til å visne med stilken, så klipper jeg den, om ikke så lar jeg den være. Den nederst til venstre som er i blomst med hvite blomster, fikk jeg av apekattens foreldre til jul i fjor. Den er veldig villig.. 

 

Lille voffsen lever farlig med å ligge med nesa i rompa til apekatten ;)


Ingen kommentarer: