søndag 25. oktober 2009

Bursdagen er over..

for denne gang..

Hadde barnebursdag i går,og på kvelden var det for voksne. Nå er jeg litt sliten, og det er mye som skal tas tak i. Jeg har fått trent, og skal få luftet hunden en lang tur mens jentene drar på svømming. Det trengs.. Etterpå er det bare å brette opp armene og begynne med klesvask, oppvask etc..

Noen ganger tror jeg at det endelig skal løsne litt, men så skjer det alltid noe som gjør at jeg ramler litt sammen igjen. Dette begynner jeg å bli mektig lei.. Jeg ser fram i mot barnefri-helgen med glede. Jeg elsker jentene mine, men nå vil jeg bare krølle meg under dyna med en god bok. På bare én dag fikk jeg 2 avslag på jobb. Jeg kjenner meg så frustrert.. Nå i helgen har jeg ikke sjekket Nav. no en eneste gang..

Når jeg ikke engang blir kalt inn til intervju så svir ikke disse avslagene så mye, men det er tross alt jobber jeg er overkvalifiserte til å ha. Så noe ligger nok i det også, men likevel da!!!.. Skjer det ikke noe snart, så vet jeg ikke hva jeg gjør.


Nå er jeg lei, lei, lei.. Ikke løsner noe annet heller. Jeg sitter her _alene_ selv om jeg har mange mennesker rundt meg. Det gir meg ingen grunn til å være sur og grinete heller, så man må bare "ta seg sammen". Det er jeg mektig lei..

Jeg har en Tom Petty and the heartbreakers-søndag.

Well I started out down a dirty road
Started out all alone
And the sun went down as I crossed the hill
The town lit up the world got still

Im learning to fly but I aint got wings
Comin down is the hardest thing

Well the good old days may not return
And the rocks might melt, and the sea may burn

Im learning to fly but I aint got wings
Comin down is the hardest thing

Well some say life will beat you down
Break your heart, steal your crown
So I started out for God knows where
But I guess Ill know when I get there

Im learning to fly around the clouds
But what goes up must come down

Im learning to fly but I aint got wings
Comin down is the hardest thing
Im learning to fly around the clouds
But what goes up must come down

Im learning to fly
Im learning to fly

Ingen kommentarer: