tirsdag 6. oktober 2009

Så var det

blitt et stykke inn i Oktober alt.

Jaja..

Gikk en liten rask tur med frøkna på morningen, og det var deilig. Nå sover hun som bare den.. Tror jeg skal gjøre det i morgen også.
Note to self: Sjekk håret før du går ut.. Fikk så mange rare blikk, og et lite øyekast på håret i det jeg kom hjem sa hvorfor. Hihi.

Picture this: Crocs, grå joggebukse, oransje ullkjole, ullfrakk ( som ikke rakk over kjolen ) og et totalt bustete hår. JADA.
Det var bare meningen at hun skulle få tissa litt, men jeg endte opp med å gå en liten tur. ;-)

Gjentagelse i morgen..

Helgen ble tilbrakt sammen med apekatten. Laget mye god mat, gikk tur med hundene, svømte på lørdag, shoppa litt med svigemor ( fikk tak i en ny bukse, råbillig.! ) spiste formiddagsmat med svigers, trente, var ute på lørdag ( bitteliten svipp. Mange sier det er så dyrt å gå ut, men jeg brukte ikke en krone. Det sier at man ikke bør bruke penger for å ha det moro, eller drikke for den del. Forrige helg brukte jeg knapt en hundrelapp ute.. ) Ja, i det hele tatt.. Gjort endel greier.

Har byttet sånn lysrør-sak på badet, HELT selv. Veldig stolt av det.. Hele greia truet med å ramle ned, men det gikk! \o/


Har fått ryddet litt på rommet til jentene, og fått unna litt. Nå ligger det hvertfall i esker på toppen av skapet, og ikke utover.. Jentene fikk beskjed om å rydde i lille skapet, og få inn bøkene der. ( bøker framme er så støvsamler. For to frøkner som ikke tåler midd, og en av de som sliter med husstøv allergi, kan man ikke ha sånt.. ) Flater som er lette å gjøre rent er bra! Men nå ligger alt utover gulvet, så man kan ikke gå der. Barna, de barna..

Har fått vasket endel tøy ( guri så spennende da gitt.. ) og fikk ødelagt vaskemaskinen. Sukk.. Noe må det være. Den kan brukes, men døra er i ferd med å ramle (?) av! Det ernte tull engang..

Og for mindre enn 5 min siden så ble jeg helt satt ut når de spilte " I dont want to miss a thing" på radioen. Den sangen er så altfor altfor fin, og gjør altfor altfor vondt å høre på..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se!! Jeg fant deg! Så moro! :)

Heidi sa...

Hehe, veldig bra :D