torsdag 8. oktober 2009

Hurra!

Det er marsipan-tid..

Jada, jada, jada.. STOR dødssynd å spise de før i desember, men du og du så godt.. <3



Her er en tatt alt.. *plystre*

Dagen i dag begynte som alle andre, nemlig med en tur. Jeg kan ikke få sagt hvor deilig det er å rusle så tidlig om morningen. Jeg angrer som en hund hver gang, for vannet her er så trolsk og fin, også har jeg glemt tlf hjemme hver gang. *grynt*

Det er tåke over vannet, og greiner som henger ned over vannet. Det flyter gakk-gakker overalt som sover.. De er så fine. Denne vinteren skal jeg også mate de litt ekstra. Stakkars gakk-gakkene.

Trener i kveld, jeg er i rute.. :D
I morgen blir det tur til hovedstaden.
Også har jeg fått spotify <3

Lukter jeg en jobb på vei? *krysser fingrene*

1 kommentar:

Anonym sa...

Heidi! Det er altfor tidlig med julesjokolade nå!! :)
Lykke til i morgen hvis det er jobbintervju på gang!