onsdag 7. oktober 2009

Onsdag alt!

Tiden flyr i vei som kjent..

Vel, det ble en liten morgen-tur i dag. Den ble litt lengre enn i går, men ingen klaget ;-)
Denne gangen var bekledningen til ho mor mer anstendig. Selv om det ble beige jakke og grå bukser :o  *shhhh* Ikke si noe.

Noen fra bloggen har funnet meg på facebook. Jeg er der.. Skulle du adde meg, så husk da at jeg sjelden vet hva leserne heter, så gi et lite pip i såfall hvem dere er. Ref. nick o.l.

Dagen i dag har blitt brukt på fint lite konstruktivt. Sovnet ikke i går før seint pga foreldremøte, og tur til vennine, så ble jeg sittende etterpå å skravle med apekatten. Når han gikk måtte jeg ha litt ro-ned-Heidi-tid.
Har begynt på en ny bok som heter Storm i en Tekopp. Den er veldig søt.. Jeg liker helt klart slike romantiske klisseklass bøker. <3

I dag blir det lapskaus *opplyser* Kjøper to poser lapskausblanding på rema for slikk og ingenting. Har kjøttpølser fra i går, og en skinkeboks. Mixer alt sammen,og vips. Veldig godt ( og ikke minst billig ) Alt går på sparebluss da det ser ut til at pengene renner fortere ut enn inn. Noen ganger vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men men..
Det er jo enkel matematikk! Og ikke som matematikken til eldste. Den var så komplisert at selv ikke matte-læreren skjønte det. Herlig!

Vel, på tide å møte resten av dagen.. Krysse fingre for at jeg får sove til kvelden! 

Ingen kommentarer: