onsdag 21. oktober 2009

Jeg lever!

Men bare såvidt..

Hatt en periode med sykdom her nå, og ble hastig innlagt på sykehuset i går. Jeg kunne dra seinere på dagen.. Det var pes og mas, og jeg brukte hele kvelden i går på å ligge rett ut. Dagen i dag er litt bedre..

Jeg orker ikke gå i detaljer, men det var vondt, vondt, vondt, og jeg trodde nesten min siste time var kommet. Midt oppi dette hadde jeg matforgiftning, så jeg var ikke rent uvel heller. sukkerogstønnerlitt.

Vi var innover på mandag, og fikk en titt på grava. Det er kommet totalt 4 små barnegraver rundt han nå. Veldig trist, og vondt. Jeg skulle så ønske at så mange hadde sluppet å måtte besøke en slik liten grav. Bare det å se det lille hullet som kista har laget gjør at jeg får helt vondt....



Jeg fikk kjøpt drakter til HalloVenn som jentene skal være med på. Det høres morsomt ut med et anderledes opplegg, istedenfor den normale "skumle" greiene. Det er far som tar de dit, men jeg har hvertfall kjøpt drakter. Så nå har vi en prinsesse i rødt, og en sjørøver. Må huske å ta bilder!

Og her er årsaken til min vondt. Hvertfall delvis den.. Sukk, en kropp som fungerer?  ja takk.. 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Heidi!! Godt å se at du er tilbake, men det hørtes da alldeles ikke noe godt ut med sykehus-besøk! Skal vi heller ta en kaketur igjen snart?
Så fint dere har gjort det rundt graven til lillegutten!
God bedring!
Klem

Heidi sa...

Ja til kake! :D

Jeg er klar _nesten_ hele tiden for det..

Og takk for det. Nå vil jeg bli i farta igjen. :)

Lisa sa...

For en vakker grav:)