lørdag 10. oktober 2009

Så var det lørdag blitt

og det er helt greit.

Jentene kom på ettermiddagen og i kveld skal vi kose oss med pizza. Skal mekke noe greier..

I kveld etter at de har lagt seg, skal jeg farge håret. Jeg skal gå tilbake til brunette looken min. Nå er jeg litt lei dette røde/ blonde greiene. En ting som har vært hyggelig er at jeg har matchet apekatten *fnise*
Men nuh er det nok..

Jeg var med en vennine som skulle ut i kveld, og dermed trengte noe å ha på seg. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg var veldig tilfreds. Nesten litt lettet.. Ikke pga jeg ikke skulle ut, ikke noe med barna, men tvers gjennom glad. Det var så deilig å bare være meg litt, og skravle med vennina mi. Jeg tror nesten jeg bare strålte litt.. Veldig rar følelse.
Jeg startet dagen med en laaang tur med voffen, så jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet for å være vekk et par timer. Det kan ha mye med saken å gjøre..

Jeg har sluttet og lukte jobb. Jaja, sånn var det.. Min tur kommer vel.
Er hun ikke fin da? Jeg vet det er enten eller med slike pølsehunder. Enten liker man de, eller så gjør man ikke det..
Jeg liker henne, og vi nyter tiden sammen. <3


Ingen kommentarer: