onsdag 14. oktober 2009

syke drømmer

Jeg må bare skrive den mens jeg fortsatt husker den..

Mulig det er to drømmer som blir til en, men jeg vet ikke..

Det hele begynte med at jeg skulle ut med min venninne, heretter kalt V på fredag, noe jeg skal i virkeligheten også. Jeg skulle bare stikke hjem til apekatten en tur. Apekatten var riktig nok ikke der, for han var hos meg av alle ting. Han satt der sammen med V, og drakk og skravlet.

Jeg gikk altså til apekatten, som så helt ut som pikerommet hjemme hos mor. Der satt jeg foran mitt gamle pc-bord og skulle fikse noe på nettet. Jeg pløyde og sådde, matet fisker og jeg vet ikke hva. Jeg chattet på nettet, og var veldig opptatt. Jeg husker jeg sjekket mobilen flere ganger, tilfelle apekatten eller V sendte en melding. Men det gjorde de altså ikke..

Til slutt bare våknet jeg opp på tastaturet med tunga hengende ut, og jeg hadde avtrykk i ansiktet. Mens jeg lå der hadde jeg drømt at jeg hadde vært i byen og lett etter apekatten og V. Jeg hadde tråkket rundt.. Jeg hadde endte opp hos politiet og avla forklaring fordi jeg hadde blitt utsatt for voldteksforsøk. Jeg var helt ødelagt mentalt, og hadde mistet nøkler og alt. Politiet skulle kjøre meg hjem, men jeg hadde ingen nøkler. Og ingen nummer til husverten heller, så jeg kunne fått kommet meg inn. Apekatten og V var sporløst forsvunnet.. så våknet jeg i drømmen.

Altså, jeg drømte det, mens jeg lå på tastaturet og sov, i drømmen min altså.

Så da jeg hadde våknet opp fra tastaturet, så sjekket jeg tlf. Ingen hadde ringt, ingen meldinger, ingenting.. Jeg bestemte meg for å gå hjem og var oppskaket etter den drømmen.

Kommer hjem, og åpner døren.. Venter å se apekatten og V i het omfavnelse, men da våkner jeg..

Freeeeeaky altså.. *knegg*

Noe sier meg at jeg på ingen måte kommer til å bli sanndrømt her. ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørtes veldig slitsomt ut, men tror nok ikke du sanndrømmer der jeg heller! :)