fredag 28. november 2008

Å, deilige fredag!!

Dagen i dag har vært litt hektisk, men jeg liker det. Den begynte ganske tidlig, og mellomste skulle ha fredagssamling. Det var utrolig fint å se på.. De er så søte små, og hjertet svulmer av stolthet.

Litt morsomt ( og litt flaut) er det når folk kommer bort og spør ( eller SIER )
en mor: DU måååå være moren til "mellomste"
jeg : ehh, ja..
en mor: Det så jeg med ENGANG.. Herlighet, dere er like. Gjett om hun kommer til å bli pen når hun blir eldre..
jeg: *rødme*

Når fredagssamling var unnagjort, så var det ned for å spinne. Det ble en veldig fin økt, og jeg elsker å være der. Alle folka, hele stemingen, ( bli plystret på.. *fnise* ) u name it. Godt å være et sted hvor du får en klem og noen gode ord..

en framtidig svigefar? : En så søt og pen jente som deg, Heidi, kan ikke gå rundt singel. Det er en skam..
jeg: hehe *tørr latter*
en framtidig svigerfar?: Jeg har en sønn, og han kunne trengt en dame som deg..
jeg: Å, ja? *håp i stemmen* ( skal jeg våge og spørre? Joo, jeg må..)
jeg: hvor gammel er han da?
en framtidig svigerfar?> 19 år, men han er moden..
jeg: NITTEN?! *note too self, ikke gidd å tenk på det engang i framtiden*
jeg: jeg ville ikke kunne gå på flere dager.. *rødme* ( sa jeg det høyt? )

Når spinningen også var unnagjort, så gikk jeg i butikken. Jeg hadde bestemt at uansett så skulle jeg ha taco i kveld, om jeg så må spise den aleine! Så da fikk jeg kjøpt det..
Så var det time med kompisen min. Vi lo mye i dag. Veldig mye.. Jeg elsker å få den mannen til å le. Vi snakket om apekatten, men ikke så mye. Snakket om mye om meg og hvordan jeg reagerer på ting.
Han sier jeg har mona lisa smil. ( hva nå det betyr.. ) I følge han så betyr det at jeg smiler et smil, og ingen kan se hva jeg tenker. Jeg derimot, er meg selv så nære at jeg vet jo hva jeg tenker, så jeg har ikke tenkt på det slik. Jeg føler alle vet hva jeg tenker...

Men okay, så var det bussen. Der traff jeg en fyr jeg har trent med, og vi ble sittende og snakke på bussen. Det var veldig hyggelig.. Bussen var så full, så han satt seg ved siden av meg. Bedre det, enn noen jeg ikke kjenner.

Så var det hjem, rydde litt også tok jeg en lang luuur. Namme! Etter en to ( TO !?) timer lang lur.. ( nå kan jeg se langt etter å sove i natt.. ) Så våknet jeg.
Det første jeg ser er en melding fra apekatten, men også en fra lånekassen!
JAaaaaaaaaaaaaaa, ENDELIG!! Jeg sjekket opp på nettet, og det er sant.. Endelig skal det komme. Eneste er at det tar, minst 1 til 2 uker før brevet kommer til skolen så jeg kan få hentet det. Det må sendes inn, og det vil ta opptil en uke før jeg får pengene på kontoen fra da, men DE ER PÅ VEI..

ENDELIG!!

Jeg håper bildene blir hentet neste fredag, for nå er jeg så spent på å få sett de.

Nå kan helgen bare komme egentlig, og jula også for den del.. *sukker av lettelse*

Ingen kommentarer: