lørdag 15. november 2008

I got over you?

Og det blir litt sånn. Jeg får bare børste støvet av hjerte mitt og tusle videre.
Hører på denne.

Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
Like an old abandoned house.
What you said when you left
Just left me cold and out of breath.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.

You took a hammer to these walls,
Dragged the memories down the hall,
Packed your bags and walked away.
There was nothing I could say.
And when you slammed the front door shut,
A lot of others opened up,
So did my eyes so I could see
That you never were the best for me.

ref:
Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
Well I'm putting my heart back together,
'Cause I got over you.
Well I got over you.
I got over you.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.


Vel, kanskje ikke riktig enda. Apekatten har lagt igjen noen sår som vil bruke lang tid på å gro. Akkurat som har skjedd med meg før.. Men jeg er ikke den første som får hjertet sitt pulverisert, og jeg blir neppe den siste.
Jentene håper jeg blir skånet for det mest, men vi har vel alle vært ulykkelige forelsket?

Trent i dag, og hadde med jentene. De fleste sier de er så søte, og de var kjempe flinke. De satt pent bakerst, og ville nesten ikke gå. Minstefrøkna fikk t.o.m. litt rockefot og synes ikke musikken var så verst.
Hun takler dårlig høy musikk, eller høye lyder, så hun grudde seg litt. Men det gikk fint..

Jeg har en kjole som jeg kjøpte i august. Bestilte den på nettet og var ganske sikker på at den skulle passe, jeg som hadde gått ned så mye i vekt. Men neida, den skulle jeg bare sendt tilbake. Fikk ikke igjen glidlåsen på siden, selv om apekatten hjalp meg og jeg holdt pusten. Jeg var overbevist om at det var selve ribbeina mine og selve brystet som var for stort. Og selve beinbyggningen kan jo ikke akkurat minske, så jeg hadde ikke tro på at den noengang skulle passe.

Vel, noen har sikkert skjønt det, og det er at kjolen passer! Den spriker ikke flere cm og jeg fikk faktisk igjen glidlåsen uten å holde pusten. Nå er problemet at puppene nesten detter ut. Jeg må få gjort noe der..Tenkte å bruke den på en lunsj/fest jeg skal på i desember. Jeg har en til, men den er ganske stor blitt.
Totalt luksusproblem, og det er ikke akkurat mine største problemer i livet akkurat nå, men jeg må syte litt..
( og smile litt for meg selv.. )

Ikke misforstå, jeg eeeelsker å gå ned i vekt, men jeg hater å kjøpe mer og mer klær som fortsatt blir for store etter en stund. Jeg trodde virkelig at jeg ville stoppet nå.. At jeg ikke ville kunne bli noe smalere, men vips så går det to måneder, og jeg må ha nye bukser.
Nå overlever jeg for jeg har ullundertøy under, og da passer buksene. Men mitt favorittbelte er på innerste hull, og det kan jeg snart ikke bruke lenger. *klage klage*

Snart må det stoppe, for jeg kan ikke se for meg at denne kroppen som har født tre barn skal kunne bli en sylfide. Noen på treningen mener jeg er helt fin som jeg er, men jeg hadde håpet å gå ned ti kilo til. De synes da at jeg kommer til å bli mager, og ikke slank og fin som jeg er nå. Vel, det vet jeg ikke før jeg har prøvd.

Bruke 42/44 i topper og bukser, ( noen mindre og noe større, men tilsvarer normal medium. Enkelte topper er XL, men herlighet, de tilsvarer en medium. Teite merking! ) og jeg synes fint jeg kan tåle minus ti kilo til. Jeg er jo ikke fylt tredve engang :D

Ha en toppers lørdag.. (neste uke håper jeg bildene er ferdig fra Fame!! )

Noen gamle bilder fra tur på folkemuseumet i oslo











Ingen kommentarer: