onsdag 19. november 2008

Live you life

Hører på denne, blir så glad av den..

Har nettopp vært hos kompisen min, og vi kan si at jeg har hatt et gjennombrudd! Det var så deilig.. Endelig, så får jeg noe til å henge på greip.

For første gang på lenge nå, kunne jeg smile igjen, og bare le. Det var så godt.. Det var ikke noe jeg ville dele egentlig, men man kan si det slik. Selv om jeg gråter, selv om jeg mister en arm, så er jeg ikke ødelagt. Det er kanskje helt banalt, men jeg fikk en kjempe aha opplevelse.

Det var så deilig!

I går var jeg så nede, og jeg plaget apekatten stort. Det er dumt, veldig dumt. Men jeg har bedt om unnskyldning, og jeg håper det er greit.
Jeg kjenner jeg har muskler igjen.. Hehe. Jeg kjenner at nå er jeg klar for å reise meg, og stå stødt igjen. Det har skjedd ting som har gjort at jeg har følt meg veldig nede, men nå er jeg lei.

Jeg tok med datteren for å klatre på mandag, og det var stas. Her ser du henne i veggen.. INGEN får ta bildet av meg i veggen! Hun kom seg til toppen, bare jeg som var litt opptatt med en liste, så jeg fikk ikke tatt bilder.



Jeg klatre den blå veggen der til venstre,( bildet over) to ganger! Nei, tre faktisk.. Den ene gangen var bare med rosa og gule tak. Også tok jeg den veggen datteren klatret, ved bare ta rosa og gule.

I fullt utstyr!


Og et fra i går, før jeg gikk på skolen.. Jeg gikk i joggedress. *fnise* Jeg orker ikke pynte meg, så det ble ullundertøy, og joggedress. *skamme seg*
Jeg synes nesa mi er så stor.. *Stønn*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Næsj, må du slutte, stor nese du liksom!?
Du er vakker!

Heidi sa...

Hehe.. Takk takk!

Men jeg ser bare nesa mi.. :O

Sigrid sa...

Vær glad i nesen din du ;)
Du ser kjempebra ut!

Og så flinke dere er, både du og jenta di!

Anonym sa...

Så godt å få et gjennombrudd! Fint å høre at noen ting begynner å løsne. Det virker som du er flink til å jobbe deg gjennom alt dette og virkelig ta tak i livet ditt. Imponert! Klatring er jo bare utrolig gøy! Morsomt at du har fått en ny hobby og sikkert supert for datteren å få lov til å være med mamma på noe så spennende. Ha en god dag og en fin helg! Det var nydelige bilder av minstemann. Klem fra kari l.