onsdag 26. november 2008

OnSdAg..

Det går litt opp og ned her i livet.. Syklet en tur bort å tente lys på graven. Da ble jeg sittende der og bare se på steinen. Jeg har egentlig sjelden grått ved graven, for det virker så kaldt og rart, men i dag var det bare godt. Det kom noen andre og jeg er sikker på at de hørte meg, men jeg brydde meg ikke.

Bilder av minstemann er noe som er ofte ønsket, så jeg legger ved en liten bilde-serie. Den er egentlig ganske lang, men tok noen av de fineste synes jeg.. ( ja, jeg vet.. De ivrigste har nok sett disse før.. Men bær over med meg )

Han var i ganske god form, og det var ikke ofte. Det er helt i begynnelsen av august, så han orket å både gå og nesten løpe.
Ingen skulle vel tro at denne krabaten bare noen uker etterpå ville bli holdt av sin mor, helt kald og uten hjerteslag.

Noe som har irritert meg var en teit kommentar en av sykepleierne gjorde da jeg stelte han og kledde på han når han var dø. Jeg tok nemlig på han en bleie.. For meg var det den naturligste ting i verden, siden han ikke hadde sluttet med bleier, men hun sa noe om at det trengtes da virkelig ikke.. Men jeg skal si deg, man tenker ikke så mye når man står og vasker sønnen din og skal stelle han før han blir trillet ned for obduksjon.. Jeg tenkte ikke i det hele tatt, jeg bare gjorde det jeg følte var riktig.

Bildene fra Fame er ferdige, og de vil kanskje bli hentet i neste uke. Jeg gleder meg vilt!!
Venter stadig på svar fra lånekassa. Tror vi er oppe i uke 6 nå i dag, og det skal gjennomsnittelig ta 8 uker. I gjennomsnitt!! Jeg håper bare jeg får de før jul.. *sukk*











5 kommentarer:

Mallan sa...

Den sykepleieren kan ikke ha tenkt seg helt om, syntes det var en kald og unødvendig kommentar. Hadde hun noen forventninger til deg om hva du skulle gjøre så kunne hun holdt det til seg selv.

Norske behandlingstider ja, 8 uker. 8 uker for å sjekke ut et par ting for å så skrive under. Skjønner ikke helt det der. Men får håpe som du sier at det kommer før jul. Sånn nå til jula så er det så mye man ønsker man skulle ha gjort, men så kommer økonomien å stopper en opp. *Krysser fingrene for deg*

Utrolig vakre bilder av "minstemann". De fleste hadde jeg sett før (men det var godt å se de igjen), men det var også noen nye (for meg). Vakre gutten.
Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å være engle mamma, men heldigvis har du de 2 snille jentene dine som er der for deg og som krever at du er der for dem også.

Klem
Mallan

Anonym sa...

Fine minstemann.

Anonym sa...

Er fremdeles med deg...

Nydelige bilder av Minstemann. Jeg ble helt satt ut av å se dem. Var så inderlig med i august i fjor, og blir så trist når jeg ser bilder igjen. Men litt godt også. Han er en så viktig del av meg. Han har lært meg så mye om hva jeg skal legge vekt på i livet. Jeg kan ikke og vil ikke noen gang glemme han.

Tenker på deg, Heidi!

oslo78

Anonym sa...

Hun kan jo virkelig ikke ha tenkt noe særlig den sykepleieren der. Hun skulle nok jobbet en annen plass ja.

Fortsatt så triller tårene mine for minstemann. Han rørte virkelig noe ved meg.

Behandligstid her i landet ja, en kan bli gal av mindre. ;)

Anonym sa...

Minstemann er bare nydelig. Glemmer han aldri, den vakre, skjønne gutten din. Godt og vondt å se bildene...