fredag 7. november 2008

Fredag, oh deilige fredag..

Har hatt en deilig dag..

Våknet ganske tidlig, og sendte avgårde apekatten på jobb. Så startet lille hunden med å kaste opp, da balla det på seg.. Brått hadde mor vasket og skrubbet omtrent hele huset, og kl var ikke 11 engang.

Så var jeg hos en vennine noen timer, etter å ha dusjet og kledd meg så jeg så utrolig bra ut! :p

Når apekatten kom hjem, så dro ut for å spise. Det var veldig hyggelig.. Det er en sånn deilig dag i dag. En sånn dag som ikke kommer så ofte, men som jeg har lært meg å nyte fullt og helt.

Nå går gullrekka på tven, har pcen på fanget, godis på bordet, og livet er bare sånn helt passe kjedelig, men du verden så deilig.
Det gjør seg også at huset er reint, og jeg kan bare nyte det litt..

Har begynt på kabalmysteriet, med jostein gaarder, og koser meg med den. Ellers har de siste dagene vært passe kjedelige, så det er ikke noe nytt å rapportere.
Har bestemt meg for å ikke bestemme meg for noen ting, og heller bare leve i nuet. Kose meg med det jeg har rundt meg akkurat nå. Det finnes ingen garantier..

Enten får jeg svar på søknaden til lånekassa på mandag, eller det tar seks uker til. Jeg er ikke nødt til å fortelle hvor frustrerende det er?!?
ER JEG?!? *stønn*

Men NÅ skal jeg nyte denne kvelden.. Drukne i apekattens armer, og blokkere verden ute litt.

Ha en fin helg, alle kjære lesere.

Ingen kommentarer: