tirsdag 11. november 2008

spending my time..

vel, jeg tilbringer tiden min med å høre på musikk og lese. Det er det jeg gjør..
Hører på denne nå.

Jeg skal til kompisen min i dag, og det blir sikkert bra. Har tatt på meg minstemann smykket mitt, for å føle at han er litt nærmere meg. Jeg savner han veldig..

Når det skjer noe som feks nå, som gjør fryktelig vondt, så er det som om alt jeg har jobbet for å klare meg er forgjeves. Det river opp et mye større sår som bare aldri blir helt bra igjen..

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg forstår apekatten, for jeg ville selv aldri ha valgt meg. Ingen burde velge meg.. Jeg er ødelagt, og jeg kommer aldri til å være bra nok.
Jentene er helt flotte, og de koser og klemmer meg som bare den. De skjønner at det er noe, men jeg har valgt å si at jeg er "syk" og ikke føler meg helt bra. Og nærmere sannheten kommer du ikke i grunnen.

En ny dag, nye muligheter.. Jeg drukner meg i trening, og gjør alt for å slippe å sitte hjemme. Jeg gjør sikkert alt helt feil, men jeg orker ikke tenke.

Jeg er uendelig glad for min mor. Hun sender meldinger som bare hun kan, og hun trøster som bare en mamma kan. Jeg føler meg så ynkelig og liten, men det er så godt at noen bare kan gi deg en klem og si at de er glad i deg, og alt vil bli bra. Jeg vil så veldig gjerne at alt bare skal gå bra..
Det må det bare..

Værsåsnill? :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Heidi!

Skal du aldri få nok, kjære deg?
Føler med deg, skulle så gjerne gitt deg en god klem nå.

Klem fra Tove

Anonym sa...

Og mamman din har så rett så rett.
ALT kommer til å gå bra.
Ikke tvile Heidi,for det kommer bedre tider.
Det er virkelig vondt å leve og å være til, men det er også deilig og herlig å være til.

Over skyene er himmelen alltid blå.
Det er en klisje, men også en stor sannhet.
Synes det er utrolig trist at denne mannen kommer inn i livet ditt og er uomtenksom.
Jeg forstår så utrolig godt at du lengter etter noen å dele livet med på andre plan som bare en mann kan.
En trygg klippe, en sterk støtte.

Du må ikke tenke negative tanker om deg selv Heidi.
Du er en utrolig vakker kvinne og det er du helt sikkert innvendig også.
Du har talent for så mye og er så utrolig tøff.
Så ikke la en liten snegle dytte deg overende :o)

Jeg heier på deg jeg!

Stor og varm "det går bra" klem fra

Norah

Anonym sa...

Hei Heidi
Noen skal bare få absolutt alt,og mange ganger kan det virke som om du skal få alt
Kansje var det en mening med det hele at apekatten skulle gå nå?
kan hende det kommer den DRØMMEMANNEN og tar godt vare på deg som bare Heidi fortjener?
kanskje har han ikke en hvit hest men kanskje en hund?haha
hund er ett godt sjekketriks også
jeg er hundeoppdretter og venter valper snart om ei uke eller så,har du lyst på hund?
du kan få en helt gratis av meg bare fordi du er Heidi
gir deg linken til sia mi jeg så kan du titte inn der
http://www.proudproducers.piczo.com/?cr=4
klem Cathrine Karmøy

Heidi sa...

ojoj.. En hund.. Det rare er at jeg har tenkt at jeg kanskje skulle skaffet det.

Men spørs om det går i orden med leiligheten.

Er det shar-pei valper du har nå? Ser du har boxere også..

Jeg er forelsket i bokxere.. <3

Ta kontakt med meg på eposten min, om du fortsatt har den..


Takk alle sammen for fine kommentarer. Jeg blir så rørt, så rørt.. Og ikke bare meg, men min mor gråter også en skvett.

Herlige gode blogg-venner.