mandag 1. desember 2008

I am singing that melody!

yes, I am..

Totalt meningsløs sang, men jeg nynner på den, ergo må den opp.

Det er mandag, det er tidlig på dagen, bare halv ni. Skal straks gå ned for å trene og lufte litt tanker. Tenkte kanskje å gå i badstuen også. Det er så deilig å bare være aleine, i den grad jeg er det på på treningen.

Helgen ble like hektisk som jeg regnet med. Ofte rakk vi bare hjem for å spise et knekkebrød, før det var ut igjen. Jentene så ut til å like at det skjedde noe, for når vi endelig var hjemme så satt de så stille og leket.
Mor fikk t.o.m. en litt ufrivillig lur på lørdagsettermiddagen/kvelden. Jeg bråvåknet etter en tre kvarter eller så, og hadde visst teppe på meg. De søte små <3
Jentene bare lekte med dokker og hadde det fint..

Faktisk greide jeg å sovne til kvelden også. Tuslet i seng 21.30 eller så. Dette hadde jeg aldri trodd for noen måneder siden. Jeg vet med meg selv at det ikke er mer jeg kan gjøre, så jeg bare sover. Helt greit..

Nå bare venter jeg på at de andre brikkene skal gå på plass, men det kan ta en lang stund.

Hele helgen har også vært en eneste stor egotripp! Jeg fatter det ikke.. Står det i panna mi? Fór meg med komplimenter? Gjør alt for et hyggelig ord?
Alle de jeg har snakket med har sagt et eller annet skikkelig hyggelig. På søndag, var det stråler som var ordet! Jeg var riktig nok blid, men stråler? Jeg ble nesten redd for at jeg skulle være gravid, hihi.
Men de siste dagene har gått mye lettere, så det er kanskje noe i det. Jeg har det forbausende bra akkurat nå..
Spesielt her jeg sitter nå i sofan, med radio, frokost, og snøen som faller på utsiden.

Vakre stjerna mi som henger i vinduet! Akkurat i dette sekund så føler jeg meg veldig bra, elsket og verdifull. Barna mine trenger meg, og jeg trenger dem. Hva skal jeg gjøre uten dem? Hva er jeg uten dem? Jeg må aldri glemme hva som er viktig.

Nå begynner dagen i Heidi-heimen. *strekke seg* Nå er det på tide å våkne litt!

2 kommentarer:

Mallan sa...

Ha en super snø dag Heidi!!!
Klem

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en vakker og fredfull adventstid.