lørdag 27. desember 2008

3. juledag

og freden har senket seg.

Dagene har vært rolige, morsomme, og lette. Julen ble veldig fin sammen med apekatten og hans familie. Jeg fikk t.o.m. gaver.. Selv om god mat holder i lange baner for meg.

I går var vi ute og spiste, og så på max manus. I dag skal vi svømme og røre på kroppen, og i kveld blir det taco.

Jeg har det fint og litt vanskelig på en gang. Fint for det er godt å være sammen med apekatten og jeg føler meg trygg sammen med han. Litt vanskelig for jeg savner jentene, minstemann og jeg føler ikke jeg kan stole på apekatten. Jeg frykter stadig en "liten prat" og det er trist.

Dessuten er jeg lei av å føle et stort oransje dyr som flyver rundt i rommet, selv om begge to later som vi ser den. Jeg er lei spøkelser fra fortiden, i alle varianter! Inkl mine egne..

Jeg lever hvertfall, og det er godt.

Bildet fra Fame er hentet og jeg skal legge ut bilder ganske snart. Det ble ganske fint, og bildene jeg kjøpte av minstemann har eller skal bli sendt ut ganske snart. Hadde håpet å finne kameraet mitt, for mobilkamera tok ikke så pene bilder. Så jeg vil vente til jeg får det opp på veggen.

Jeg har i dag en ny sveis! Skal ta bilder av den også.. Den er ikke dramatisk endret, men jeg har fått litt lugg. Lugg som stikker midt i øyet, men jeg har tross alt betalt for den så jeg må leve med den en stund. Jaja.. Apekatten synes jeg ble fin.

Er en stund til jeg får mer penger, så jeg får holde på de kronene jeg har, men man kan bli syk av mindre av å se alt det lekre som er på salg. Salg <3

På nyttårsaften skal vi feire en mini-julaften med barna, sammen med apekatten. Det blir hyggelig.. Gleder meg til å se de igjen! Savner jentene mine..

Ha en fortsatt fredelig romjul.

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Ha en fredelig romjul du også!

Kine sa...

Høres ut som du har hatt en fin jul, tross alt Heidi :-) Godt du har Apekatten nå, at dere koser dere sammen. Håper dette varer nå, så du kan senke skuldrene litt.


Blir fint å få jentene hjem, det skjønner jeg så godt. Må vel være første gang du er fra dem i julen...?... Dere får sikkert en kjempefin "julenyttårs" feiring!

Gleder meg til bilde av Minstemann, og av "nye" deg :-)

Fortsatt god jul, Heidi!