onsdag 10. desember 2008

Trying to stay sober

Vel, prøver og prøver..

Jeg har vel ikke noe valg. Ikke få noen tanker her om at jeg har noe alkoholproblem, for det jeg ikke. Det er vel heller det at jeg ikke har alkohol heller..

Okay, nok om temaet..

Bildene på fame er fortsatt ferdig og de venter på meg. Jeg håper å få hentet de neste uke, må bare få sparket i gang min mor og se om hun kan få kjørt meg.

Jentene hoster fælt, men eldste er verst. Det er pga astmaen.. Det blir for mye slim i halsen og brystet på henne. Hun har fått noen dager hjemme nå, og det tror jeg hun har trengt.
Hun vil så gjerne på skolen på fredag, for da har de disco, men vi får se. Hun hoster veldig om hun rører seg mye.

Jeg har visst den store vaske-alle-klærne-dagen aka se bunnen av skittentøyskurven. Det er utrolig deilig, men akk så kjedelig akkurat nå.
Den dumme tørketrommelen må teipes og helst slås hardt hver gang den skal startes. Jeg ønsker meg en ny en.

Skolen går veldig bra, og jeg liker det vi holder på med. Det er ting jeg mestrer og sånt liker man jo. Jeg håper alt bare ordner seg når jeg ferdig. Da skal brått skifte sted å bo, finne jobb og klare eksamen på mindre enn fjorten dager. Men her tar vi ikke sorgene på forskudd, for hver dag har nok med sin plage.

Jeg har hatt en time hos kompisen min i går, og i dag hadde jeg nålputetime. Fikk noen ekstra nåler for å se om jeg kan bli spart for å bli forkjølet. Det har fungert før..

Kvelden nå skal bare nytes, og jeg koser meg. Helgen nå kan bare komme.. Jeg er klar!

Ingen kommentarer: