tirsdag 23. desember 2008

Det blir jul likevel..

Og julen min nå blir sammen med apekatten.

*sukk*

Jeg burde nok være aleine, for jeg er sint og jeg vil tenke. Noe jeg aldri hadde trodd jeg ville eller skulle klare å si. Jeg kjenner noe som skurrer i magen, en liten tanke som sier at dette er ikke nok..

Jeg bryr meg ikke noe om gaver, maten, ingenting.. Jeg skummer av sinne. Jeg er så lei av å være sint..

Hvordan jeg forvente at noen skal være glad i meg? Vel, akkurat det orker jeg ikke forholde meg til. Det er lillejulaften, og jeg er ikke imponert.. Jeg er rett og slett skuffet. Mektig skuffet over de fleste menneskene som er i min nærhet.

Det er sikkert meg det er noe galt med, så ligg unna.. Bare ligg langt unna, og ingen vil bli skadet!

Så ja, jula kommer likevel.. Dumme, dumme jula..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vil berre ønske deg ei god jul eg Heidi. Vert lei meg kvar gong eg les om menneske nær deg som gjer deg vondt, du hadde fortjent at livet for litt bedre åt med deg no. Tenker på deg og dine

Klem
Gry

Anonym sa...

Stakkars deg Heidi, kjenner jeg blir lei meg for din skyld.
Håper allikevel du får ei grei jul som du kan tenke tilbake på som et godt minne, og prøve å skyve tankene vekk på de menneskene som skuffer deg gang på gang!
DU hadde fortjent så mye mye bedre!!

Mange varme klemmer fra Tove

Anonym sa...

Vil bare ønske deg ern god og fredfylt jul med apekatten.

Klem

Kine sa...

Kjære heidi...

Vet ikke hva som har skjedd, men noen nær deg har trampet på deg... Skjønner ikke hva folk tenker på, og jeg blir sint av å lese fortvilelsen din over folk som står deg nær!

Håper du får en fin jul, tross alt, sammen med Apekatten.

God jul vennen, lys tenens for Minstemann i kveld...

Anonym sa...

Skjønner julen er en tøff fid, og sikkert ekstra tøff hvis det skjer nye vonde ting. Håper likevel du har hatt en fin julaften og førstejuledag. Ønsker deg alt godt! Tenker mye på deg og jentene. Nydelige bilder av minstemann. Stor klem kari l.