søndag 14. desember 2008

I dont want to miss a thing..

I really dont..

Jeg ville bare høre på den låten litt, og bare gråte litt.
Livet butter ofte litt i mot, og akkurat nå synes jeg det er litt urettferdig.
Men men..

Har en lang dag i morgen, og det er veldig greit. Jeg har likt de dagene som har vært, selv om de har vært tøffe.

Helgen har vært nydelig.. Apekatten kom i går, og vi gikk ut for å spise på en veldig, veldig fin resturant. Jeg har virkelig lyst å gå tilbake. Kanskje ta med min mor? =)
Hvis ikke så er apekatten en dyktig lytter og samtalepartner, så kanskje jeg tar med han igjen. Nok engang hadde ting vært mye lettere om han bare var en drittunge, og sa bæsj hele tiden, men det gjør han ikke. Han roer meg ned når jeg er stresset, han snakker til meg på en måte som jeg trenger, og jeg elsker han for det.
Det var en veldig fin kveld, og jeg hadde det hvertfall veldig fint. Mulig apekatten sier noe annet.

I dag så var jentene i bursdag, og etterpå gikk vi på julekonsert. De var kjempe flinke, men nesten to timer blir for lenge, så spesielt mellomsøster ble urolig. Men det gikk fint, og konserten var flott! Den blir bedre og bedre for hvert år, selv om jeg savner noen flere julesanger, så er hele opplegget så proft og gjennomført. Jeg håper apekatten likte det også..

Ellers er det ikke så mye som skjer egentlig, hvertfall ikke noe som jeg ønsker å snakke om..
Minstemann er stadig i tankene mine, og jeg tror jeg trenger det. Jeg har veldig lyst på flere barn engang, og jeg tror jeg da trenger å bli overklar for barn. Så jeg virkelig takler de tøffe stundene, hvor jeg er livredd for at barnet er alvorlig sykt og skal dø hvert øyeblikk. At jeg elsker det barnet fullt og helt fra første stund, ( som jeg tror jeg kommer til å gjøre..) og dermed ikke har problemer med å knytte meg til h*n heller.

Jeg føler jeg har mye å gi, og jentene trenger meg de også, men på en helt annen måte. Det er noe sårbart over en liten baby som appellerer veldig til meg nå. Men jeg har god tid, men jeg vet at jeg vil ha flere.. En eller annen gang. Det viktigste for meg er å finne en som jeg kan stole på, elske og som er min bestevenn og partner i livet. Man har ingen garantier, men jeg vil ikke nøye meg med noe dårligere.

Det nærmer seg jul, og jeg har ikke fått kjøpt alt av pakker enda, men jeg har god tid. Fleste pakkene skal ikke åpnes før etter jul, pga jeg ikke har barna, så kanskje jeg slår til på noe kupp i romjula. Det er lov å håpe.

Ingen kommentarer: